آیا گوشی پیکسل 8 ضدآب است؟

گوگل در طول سال‌های گذشته به طراحی گوشی‌های اندروید شگفت‌انگیزی پرداخته است. گوشی‌های پیکسل آن بهترین دستگاه‌های اندروید در بازار شده‌اند.

به گزارش تکناک، پیکسل 8 جدیدترین عضو این خط است و تعدادی از ارتقا‌های کلیدی را در خود جای داده است که قطعاً طرفداران پیکسل موجود را به ارتقا تشویق خواهد کرد.

پیکسل 8 منحنی‌تر از مدل قبلی خود است و از چیپست جدید و بهبود یافته Tensor G3 استفاده می‌کند. اما برای 700 دلار، لازم است در مورد برخی از ویژگی های سخت تر دستگاه بدانید. به عنوان مثال: آیا می تواند با غوطه ور شدن در وان دوام بیاورد؟

هیچ گوشی 100٪ ضد آب نیست، اما پیکسل 8 تقریباً به همان اندازه نزدیک است و دارای رتبه IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

این بدان معناست که دستگاه مقاوم در برابر ورود ذرات گرد و غبار است و می‌تواند تا عمق حداکثر 1.5 متری و به مدت 30 دقیقه زیر آب باقی بماند. این امتیازات در بین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار امروزی در رده بالایی قرار دارند. نتیجه این است که یک دستگاه مقاومی است که می تواند در برابر ریزش گاه به گاه آب یا حتی افتادن کامل در آب مقاومت کند.

همانند همیشه با یک تلفن همراه، این مقاومت در برابر آب را به عنوان آخرین راه حل استفاده در نظر بگیرید. این مقاومت به طور طبیعی در طول زمان کمی کاهش می‌یابد و خسارت آب عموماً تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرد، بنابراین ریسک های غیرضروری فایده ای ندارد. البته، اضافه کردن یک کیس مناسب به گوشی پیکسل 8، به ویژه کیسی که دارای امتیاز IP خودش است، به شما کمک خواهد کرد.

Tensor G3 چگونه در برابر نسل قبلی خود قرار می گیرد؟

یکی از تغییراتی که بیشترین تقاضا را در لاین آپ جدید پیکسل به خود اختصاص داده است، به‌روزرسانی چیپست Tensor است. چیپست G3 با این نسخه جدید عرضه می‌شود، بنابراین هنوز فرصتی برای بررسی کامل توانایی‌های آن نداشته‌ایم. با این حال، گوگل توضیح می‌دهد که “هر زیرسیستم اصلی ارتقا یافته است و راهی برای هوش مصنوعی مولد در دستگاه را مهیا کرده است.” چیپست‌های Tensor هرگز بر تحویل سرعت‌های بالا تمرکز نکرده‌اند، بلکه تراشه های  داخلی گوگل برای فراهم کردن ویژگی‌های بهبود یافته در داخل گوشی‌ها استفاده می‌شوند، که توسط هوش مصنوعی و سیستم‌های فنی دیگری که چیپست‌های Tensor پشتیبانی می‌کنند، تغذیه می‌شوند.

در چیپست Tensor G3، این منجر به بهبود رابط کاربری Google Assistant و ویژگی‌های شگفت‌انگیز ویرایش عکس می‌شود که همچنان در حال بهبود است، که شامل Magic Eraser، و همچنین برخی ویژگی‌های جدید مانند Best Take و Audio Magic Eraser می شود.

آیا پیکسل 8 برای شما مناسب است؟

گوشی پیکسل 8 به طور کامل ضدآب نیست، اگرچه هیچ گوشی هوشمندی در بازار نمی‌تواند ادعای این ویژگی را داشته باشد. با این حال، گوشی پیکسل 8 در مقابل ورود آب به مدت زمان طولانی عملکرد عالی انجام می‌دهد. امتیاز IP68 به این معناست که می‌توانید بدون هیچ مشکلی آن را به طور کامل در آب فرو ببرید، تنها باید به خاطر داشته باشید که آن را در عرض ۳۰ دقیقه از محیط آبی خارج کنید! سقوطی که گوشی شما را به طور کامل در نوشیدنی، توالت یا حتی در استخر قرار می‌دهد، به دلیل تحمل ساختاری آن، دستگاه شما را کند نمی‌کند.

اگر به گوشی اندرویدی بعدی خود فکر می کنید، این ویژگی همراه با دیگر قابلیت ‌های فوق‌العاده‌، پیکسل 8  را به انتخابی عالی برای شما تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.