ابزار طراحی هوش مصنوعی به مرورگر اج آمد

کاربران مرورگر اج در ایالات متحده آمریکا اکنون می‌توانند از ابزار طراحی رایگان مبتنی ر هوش مصنوعی (Microsoft Designer ) در نوار کناری مرورگر استفاده کنند.

به گزارش تکناک، Microsoft Designer، ابزار طراحی رایگان این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی، این به این معنی است که شما می توانید از نوار کناری اج استفاده کرده و به Designer دسترسی پیدا کنید، که به شما امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن تب جداگانه یا برنامه مجزا، طرح ها را ایجاد کنید.

پس از راه‌اندازی Microsoft Designer،  در سال گذشته، مایکروسافت در آوریل اعلام کرد که قصد دارد این ابزار را در اج یکپارچه کند. این ادغام به شما امکان می‌دهد تا تعدادی از طرح‌های مختلف مانند پست‌های شبکه‌های اجتماعی، فلایرها، کارت‌های تبریک، دعوت‌نامه‌ها و موارد دیگر را ایجاد کنید، همه اینها از نوار کناری اج قابل دسترسی هستند.

با وارد کردن یک پیشنهاد، هوش مصنوعی Designer یک شبکه از طرح‌های پیشنهادی را با متن و عکس نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید هر یک از این طرح‌ها را به سلیقه خود تنظیم کنید، برای مثال می‌توانید عکس را تعویض کنید، تصویری را اضافه کنید یا فونت را تغییر دهید. همچنین، با استفاده از ژنراتور متن به تصویر DALL-E این ابزار، می‌توانید تصاویری را ایجاد کنید که به طرح خود اضافه کنید.

اگرچه تمام این ویژگی‌ها در برنامه مستقل Designer مایکروسافت بر روی وب در دسترس هستند، اما داشتن همه این ابزارها در اج دارای مزیتی است. این ادغام باید فرآیند انتقال  طرح‌ها به ایمیل، فیسبوک یا اینستاگرام را بدون نیاز به مرور بر روی چندین پنجره را آسان‌تر کند. همچنین، این امکان را برای رقابت با ابزارهای طراحی رایگان دیگر مانند Canva که قبلاً ویژگی‌های قدرتمند هوش مصنوعی را به آن‌ها اضافه کرده‌اند فراهم می‌کند.

مایکروسافت Designer هنوز در حال پیش‌نمایش است و مشخص نیست که شرکت قصد دارد آن را به طور کامل منتشر کند. شما می‌توانید با به‌روزرسانی اج و سپس انتخاب آیکون “plus” در ستون سمت راست صفحه خود، به این ابزار دسترسی پیدا کنید. سپس از اینجا، “Designer (Preview) ” را فعال کنید تا در نوار کناری شما ظاهر شود.

علاوه بر ادغام Designer  در اج، مایکروسافت نیز به چند به‌روزرسانی در بینگ چت در مرورگر پرداخت. اکنون می‌توانید از ربات چت بینگ بخواهید که عملیات بیشتری مانند سازماندهی تب‌های مرتبط با یک موضوع خاص یا دریافت رمزعبور از مرورگر دیگر را انجام دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.