ابزار «Apple Business Connect» اپل راه اندازی شد

اپل برنامه «Apple Business Connect» را به عنوان ابزاری رایگان برای سفارشی‌سازی کارت‌ها و نحوه نمایش اطلاعات کسب‌وکارها در نقشه‌های اپل، پیام‌ها، کیف پول، Siri و دیگر برنامه‌ها راه‌اندازی کرد.

به گزارش تکناک، ادی کیو، معاون ارشد خدمات اپل گفت: «ما Business Connect را به منظور ارائه دقیق‌ترین اطلاعات درباره مکان‌های صرف غذا، خرید، سفر و دیگر موارد به کاربران سراسر جهان ایجاد کرده‌ایم.

Apple Business Connect ابزارهای مورد نیاز هر صاحب کسب و کار برای ارتباط مستقیم با مشتریان و کنترل بیشتر بر نحوه مشاهده و تعامل میلیاردها نفر از مردم با محصولات و خدمات آنها را در اختیارشان قرار می‌دهد.

بهبود تعامل با مشتری در Apple Maps

اکنون با Business Connect، کسب‌وکارها در سراسر جهان می‌توانند اطلاعات خود را به طور مستقیم در کارت مکان Apple Maps، از جمله افزودن و به‌روزرسانی عکس‌ها و لوگوها، دعوت از مشتریان برای انجام اقداماتی مانند سفارش غذا یا رزرو مستقیم از Maps و ارائه تبلیغات ویژه را مدیریت کنند.

یک ویژگی جدید در کارت مکانShowcase  است و به کسب و کارها در ارائه پیشنهاداتی مانند آیتم های منوی فصلی، تخفیف محصول و موارد دیگر کمک می کند. آنها می‌توانند به راحتی بخش Showcase کارت مکان خود را از طریق Business Connect به‌روزرسانی کنند.  قابلیت Showcase از امروز برای کسب‌وکارها در ایالات متحده در دسترس است و در ماه‌های آینده برای کسب‌وکارهای جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

کسب‌وکارها همچنین می‌توانند در کارت مکان Maps اطلاعات مفیدی در اختیار مشتریان قرار دهند و برخی اقدامات را برای انجام مستقیم فقط با یک ضربه مانند سفارش مواد غذایی از طریق Instacart، رزرو هتل از طریق Booking.com، یا رزرو یک مکان برای شام با OpenTable برجسته کنند.

ثبت نام در Business Connect

صاحبان مشاغل می توانند از Apple ID موجود خود ( یا یک Apple ID جدید ) برای ثبت نام برنامه Apple Business Connect  در  self-service website از هر رایانه رومیزی یا لپ تاپ استفاده کنند. پس از ورود یک کسب و کار به آن و تایید اپل، آنها می‌تواند مکان(های) خود را مشخص و به‌روزرسانی و شخصی‌سازی کارت مکان خود را به صورت رایگان آغاز کنند.

برای کسب‌وکارهایی دارای شعب مختلف، Business Connect شامل Business Connect API برای مدیریت راحت از طریق فهرست‌بندی آژانس‌های مدیریتی مانند Reputation، Rio SEO، SOCI، Uberall و Yext، و ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز در Maps می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.