چگونه سرویس‌های گوگل را بر روی گوشی‌های هوآوی راه‌اندازی کنیم؟

سرویس گوگل هواوی

اکثر کاربران به گوشی های هوشمند هوآوی اعتماد کرده اند و علیرغم تحریم اخیر آنها نمی خواهند به خاطر عدم اجرای سرویس های گوگل بر روی گوشی های هواوی ریسک تغییر به برند دیگری را بپذیرند.

به گزارش تکناک، کاربران ترجیح می دهند به برندی که به آن اعتماد دارند پایبند بمانند و راهی برای حل مشکل خدمات گوگل پیدا کنند.

در ادامه ما به شما راه هایی که بتوانید سرویس های گوگل را بر روی گوشی هواوی خود راه اندازی کنید را خواهیم گفت. در ابتدا بهترین روش استفاده از روش Googlefier بود. این روش در واقع می تواند خدمات کامل گوگل را در گوشی هواوی نصب کند. پس از نصب، گوشی هواوی طوری کار می کند گویی سرویس های گوگل از قبل روی گوشی نصب شده است.

با این حال، روش Googlefier یک اشکال داشت. برای کار کردن به EMUI 10 روی دستگاه خود نیاز دارید. بنابراین بسیاری از کاربران با EMUI 11 قبل از اینکه بتوانند از روش Googlefier برای نصب سرویس های Google استفاده کنند، مجبور شدند رابط کاربری را به EMUI 10 تنزل بدهند.

با تکامل EMUI 12 و EMUI 13، کاهش رتبه به یک کار غیرممکن تبدیل شده است. بنابراین کاربران باید به گزینه دیگری که استفاده از برنامه G-Space است روی بیاورند. این برنامه را می توان از گالری اپلیکیشن هواوی دانلود کرد.

G-SPACE چگونه از خدمات گوگل استفاده می کند

نحوه کار به این صورت است که G-SPACE محیطی را ایجاد می کند که در آن می توانید به Play Store دسترسی داشته باشید تا همه برنامه های مورد نظر خود را دانلود کنید. این روش به طور کامل خدمات گوگل را در تلفن هوشمند Huawei نصب نمی کند. اما حداقل این فرصت را به کاربر می دهد که همه برنامه های گوگل را به راحتی اجرا کند.

چگونه سرویس‌های گوگل را بر روی گوشی‌های هوآوی راه‌اندازی کنیم؟

معایب G-SPACE

برنامه G-Space در واقع به نقطه اصلی اجرای برنامه های گوگل برای بسیاری از کاربران هواوی تبدیل شده است. اما از آنجایی که بسیار خوب کار می کند، بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند هوآوی در مورد این سه نقطه ضعف موافق هستند.

مصرف باتری: هر کاربر گوشی هوشمند هواوی می داند که گوشی های هواوی از نظر عمر باتری چقدر خوب هستند. اما اگر برنامه G-Space را اجرا می کنید، اینطور نخواهد بود. در واقع، اکثر کاربران اعلان سیستمی را که اعلام میکند برنامه G-Space  باتری زیادی را مصرف می کند را زیاد می بینند.

برنامه G-Space واقعاً  در گوشی های هواوی باتری زیادی مصرف می کند. وقتی روی تنظیمات گوشی Huawei () خود ضربه می زنید و به قسمت باتری می روید. متوجه خواهید شد که برنامه G-Space یا در بین سه برنامه برتر مصرف باتری قرار دارد یا در اول لیست به عنوان برنامه ای که بیشترین مصرف باتری را دارد قرار گرفته است.

نمایش بیش از حد تبلیغات: یکی دیگر از نقاط ضعف برنامه G-Space تبلیغات است. بسیاری از اوقات هنگام باز و بسته کردن برنامه هایی که در محیط G-Space اجرا می شوند، تبلیغات آزاردهنده زیادی نمایش داده می شود و تنها راه نجات از این تبلیغات آزار دهنده خرید کامل برنامه است.

از کار افتادن برنامه ها : معمولا برنامه هایی که با G-Space اجرا می شوند به ندرت از کار می افتند اما این اتفاق در صورت بروز بسیار برای کاربر آزار دهنده خواهد بود. ممکن است کاربر در حین اجرای برنامه ای باشد و سپس برنامه به طور ناگهانی بسته شود. در بیشتر موارد، ممکن است کاربر از جایی که برنامه متوقف شده است کارش را ادامه دهد و در بدترین حالت، باید همه چیز را از نو شروع کند.

جایگزینی جدید برای G-SPACE

به همان اندازه که G-Space در حل مشکلات سرویس های گوگل برای اکثر دستگاه های هوآوی بسیار خوب عمل می کند، سیستم جدیدی وجود دارد که ممکن است نسبت به G-Spce عملکرد بهتری داشته باشد. یکی از این برنامه ها درست مانند G-Space کار می کند، اما تمام مشکلات G-Space را حل می کند. این برنامه جدید GBox است. GBbox درست مانند G-Space کار می کند. با این حال، GBbox مانند G-Space باتری گوشی شما را مصرف نمی کند. همچنین تبلیغاتی در حین استفاده از این برنامه نمایش نمیدهد. همچنین در  GBbox  مانند G-Space  برنامه ها پس از مدتی از کار نمی افتند.

G-box همچنین در مصرف باتری بسیار بهینه است. مصرف باتری G-Space چیزی در حدود 15 درصد است در حالی که GBbox همیشه 1 درصد باتری مصرف میکند.

چگونه سرویس‌های گوگل را بر روی گوشی‌های هوآوی راه‌اندازی کنیم؟

ممکن است بسیاری از کاربران قبلاً به برنامه G-Space عادت کرده باشند. بنابراین در استفاده از GBbox مشکل چندانی نخواهند داشت زیرا هر دو به یک شکل کار می کنند. اما به نظر می رسد که GBbox برای حل تمام مشکلات G-Space طراحی  شده است و امتحان کردن آن به نظر بی ضرر می رسد.

چگونه برنامه GBOX را دانلود کنیم

برخلاف برنامه G-Space، GBbox هنوز در گالری برنامه هواوی در دسترس نیست، اگرچه آنها قصد دارند خیلی زود این کار را انجام دهند. اما از طریق این لینک می توانید فایل APK را در وب سایت رسمی GBox دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.