اختصاص دوباره تیک آبی به حساب های میلیونی توییتر

چند روز پیش، توییتر تمام تیک‌های تأیید آبی حساب‌های کاربری مربوط به پیش از تصاحب ایلان ماسک را حذف کرد.

چند روز پیش، توییتر تمام تیک‌های تأیید آبی حساب‌های کاربری مربوط به پیش از تصاحب ایلان ماسک را حذف کرد. او می‌خواست مردم را وادار به پرداخت ماهانه 8 دلار برای دریافت تیک تایید کند.

به گزارش تکناک، در ادامه مشخص شد، ماسک شخصاً تیک های تأیید را در حساب های سه کاربر مشهور توییتر قرار داده است و اکنون به نظر می رسد یک استثناء جزئی دیگر نیز در خط مشی اختصاص تیک تایید وجود دارد.

طبق گزارش رولینگ استون، توییتر علامت تیک تأیید آبی را برای بسیاری از حساب هایی که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند، بازگردانده است. یکی از آنها ایان مک‌کلن، بازیگر ارباب حلقه‌ها و X-Men است. او می‌خواست دنبال‌کنندگانش بدانند او برای پس گرفتن این نشان، پولی پرداخت نکرده است.

این تنها تغییر رویه اخیر توییتر نیست. در اوایل ماه جاری، این شبکه حساب‌های توییتر رسانه‌هایی مانند NPR، بی‌بی‌سی و پی‌بی‌اس را با عناوین  “state-affiliated” یا  “government-funded” » برچسب‌گذاری کرد. اما اکنون، این برچسب‌ها از این حساب‌ها حذف شده‌اند. طبق گزارش NPR.com، ماسک این تصمیم را به دلیل پیشنهاد والتر آیزاکسون، روزنامه نگار مشهور و زندگی نامه نویس رسمی استیو جابز، مدیر عامل اپل، گرفته است. طبق گزارش ها، ایزاکسون در حال کار بر روی بیوگرافی مشابهی از ماسک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.