ارائه بروزرسانی جدید برای اپلیکیشن Try Galaxy

امسال، سامسونگ یک برنامه وب جدید آیفون را عرضه کرد. برنامه «Try Galaxy» به کاربران iOS اجازه می‌دهد ویژگی‌های خاصی از پوسته اندروید و سامسونگ، One UI، را تجربه کنند.

به گزارش تکناک، این روش سامسونگ برای متقاعد کردن کاربران آیفون در استفاده از پلتفرم تاشو آن است.

امروز سامسونگ آپدیت جدیدی را برای Try Galaxy منتشر کرد. این به‌روزرسانی شامل برخی از ترفندهای جدید از آخرین رابط کاربری One UI 5.1.1 می‌شود که در جدیدترین نسخه‌های تاشو سامسونگ، گلکسیZ Fold 5 و گلکسی Z Flip 5، عرضه شده است.

برنامه وب علاوه بر ویژگی‌های نرم‌افزاری، به کاربران آیفون اجازه تجربه قابلیت‌های پلتفرم تاشو سامسونگ با استفاده از شبیه‌ساز تاشو را نیز می‌دهد. با اتصال دو آیفون به یکدیگر، می‌توان صفحه نمایش گسترش یافته در هر دو گوشی را مشاهده کرد و به کاربران iOS ایده‌ای از صفحه نمایشی مانند گلکسی Z Fold 5 را می‌دهد.

به طور بدیهی، برنامه Try Galaxy اندروید را به iOS نمی آورد. عملکرد آن، ارائه رونوشتی از رابط کاربری اندروید است و به طرز شگفت انگیزی در شبیه‌سازی تجربه نرم افزاری سامسونگ در آیفون عملکرد خوبی دارد.

اکنون سامسونگ این برنامه را بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار داده است. این برنامه به 20 زبان، از جمله پنج زبان جدید: کره ای، چکی، مجاری، اسپانیایی آمریکای لاتین و روسی کار می کند.

اگر یک آیفون (یا دو) دارید و می‌خواهید برنامه وب را امتحان کنید، می‌توانید از سایت Try Galaxy دیدن کنید. در صورت مراجعه به این سایت در آیفون خود، بلافاصله شروع به کار خواهد کرد. اما اگر با رایانه خود از آن بازدید کنید، برای شروع باید کد QR را با آیفون خود اسکن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.