ارائه جدیدترین نسخه NET framework. برای ویندوز 10 و11

مایکروسافت اعلام کرد NET framework. را از طریق سایت  Update Catalog در ویندوزهای قدیمی 11 و 10 ارائه می کند.

به گزارش تکناک، مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که نسخه  ۴.۸.۱ .NET framework به صورت پیش‌فرض در ویندوز ۱۱ 22H2 در دسترس خواهد بود. این غول فناوری به روزترین نسخه NET Framework 4.8.1 را در H222 در فوریه (KB5022497) ارائه کرد و اکنون می توانید آن را از وب سایت Update Catalog دانلود کنید.

امروز، همزمان با بسته‌ به‌روزرسانی ماهانه ، شرکت ردموند اعلام کرده است که قصد دارد برای نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز ۱۰ و ۱۱، بروزرسانی نسخه ۴.۸.۱ .NET Framework را ارائه دهد. این کار از طریق بروزرسانی ویندوز و همچنین از طریق کاتالوگ بروزرسانی مایکروسافت انجام خواهد شد و از کانال Release Preview Insider شروع می‌شود. در یک پست وبلاگ، شرکت توضیح داده است که چگونه قصد دارد این چارچوب را در سراسر ویندوز ۱۱ 21H2، ویندوز ۱۰ 22H2 و سایر نسخه‌ها منتشر کند:

NET Framework 4.8.1 . برای نسخه‌های ویندوز و کانال‌های توزیع زیر در دسترس خواهد بود:

بروزرسانی ویندوز: ویندوز ۱۱ 21H2، ویندوز ۱۰ ۲۱H2 (LTSC) و ویندوز ۱۰ 22H2

کاتالوگ بروزرسانی مایکروسافت: ویندوز ۱۱ 21H2، ویندوز ۱۰ ۲۱H2 (LTSC)، ویندوز ۱۰ 22H2 و ویندوز سرور ۲۰۲۲ (نسخه دسکتاپ، نسخه‌های آزور)، Azure Stack 21H2 و Azure Stack 22H2.

توجه: مشتریانی که از سرویس‌های بروزرسانی ویندوز سرور (WSUS) یا هر ابزار مدیریت بروزرسانی دیگری استفاده می‌کنند، می‌توانند محصول .NET Framework 4.8.1 را از کاتالوگ بروزرسانی مایکروسافت وارد کنند. همچنین لازم به ذکر است که نسخه ۴.۸.۱ چارچوب .NET به صورت پیش‌فرض در نسخه‌های جدیدتر ویندوز، از جمله ویندوز ۱۱ ۲۲H2، قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.