ارائه صفحه For You در توییتر به عنوان پیش‌فرض

توییتر با وجود امکان رجوع به فید زمانی معکوس، قصد پیش‌فرض قرار دادن این الگوریتم در صفحه For You را دارد.

به گزارش تکناک، در راستای این تغییر ، نماد ستاره مربوط به تعویض فیدها اکنون از بین رفته است.

توییتر در حال تغییر نحوه حرکت کاربر میان الگوریتم‌های زمانبندی معکوس و فید الگوریتمی پیش‌فرض ‌است.

در این تغییر که ابتدا برای کاربران iOS منتشر شده‌است، دکمه ستاره در بالا سمت راست حذف و به کاربر امکان جابجایی بین دو فید را می دهد.

اکنون، به جای دکمه ستاره، دو تب، یکی با برچسب “For You” و دیگری “Following” وجود دارد و هنگام باز کردن برنامه، ابتدا تب For You مشاهده می‌شود.

For You همانند فید موجود TikTok و شبیه به گزینه قدیمی «Home» است و توییت‌های افرادی که کاربر دنبال می‌کند را بدون نظم، همراه توییت‌هایی که توییتر فکر می‌کند ممکن است مورد علاقه وی باشد و در ادامه توییت‌های اخیر (حذف گزینه Latest Tweets)، نشان داده می‌شود.

با وجود آسان‌تر شدن جابه‌جایی بین فید‌ها با این تغییر، و امکان کشیدن انگشت به چپ و راست به‌جای چند ضربه، قابلیت‌ مشاهده « Latest Tweets» به تنهایی از بین رفته است و تجربه کاربر را سخت‌تر می‌کند.

اکنون، این ویژگی که حتی هنگام بستن و باز‌کردن دوباره برنامه، فید For You نمایش داده می شود کمی آزار‌دهنده است. افراد زیادی طرفدار فید زمان‌بندی معکوس هستند و تلاش‌ برای حذف آن یا سخت‌تر شدن دسترسی به آن خشم بسیاری را برنگیخته است.البته رابط قدیمی با دکمه ستاره همچنان در اندروید و نسخه وب در دسترس است.

این تغییر تا حدی به قول ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر خوب عمل می کند. در 20 دسامبر، او در توییتی نوشت : صفحه اصلی باید به آسانی حرکت بین موضوعات برتر، جدیدترین، پرطرفدارترین و موضوعاتی که دنبال می‌کنید، را فراهم کند و شرکت به زودی این تغییر را ایجاد خواهد کرد.

اگرچه می‌توان با تنها چند ضربه، صفحه موضوعات پرطرفدار را در منوی جستجو یافت، تاکنون، هیچ تغییری برای جابجایی بین موضوعات پرطرفدار و دنبال شده ایجاد نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.