ارائه قابلیت مشاهده مسیر‌ها در‌ Google Maps

پیش از رسیدن فصل سفر‌های تابستانی، گوگل ویژگی های جدیدی را با تمرکز بر اکتشاف و مسیریابی در Google Maps ارائه می کند.

به گزارش تکناک، قابلیت جدید مشاهده مسیرها(glanceable directions)»، که گوگل در ماه فوریه اعلام کرد، از این ماه در برنامه Maps در اندروید و iOS عرضه می‌شود.

این قابلیت هنگام پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و رانندگی امکان دسترسی و مشاهده نمای کلی پیشرفت مسیر و ETAهای به‌روز شده و اعلان‌های مربوط به مکان از صفحه قفل را فراهم می‌کند.

در کنار قابلیت مشاهده مسیرها، به‌روزرسانی‌های Recents در دسکتاپ نیز به‌طور خودکار مکان‌های جستجو شده در Maps را به‌صورت برجسته در کنار صفحه Maps سازمان‌دهی می‌کند. به زودی، گوگل حتی پس از بسته شدن پنجره Google Maps، مکان‌ها را در تب Recent ذخیره می‌کند و ابزارهایی را برای حذف مکان‌های مشاهده شده، ایجاد مسیرهای سفارشی بین مقصدها و اشتراک‌گذاری مجموعه‌ای از مکان‌ها با شخص دیگری ارائه خواهد کرد.

در نهایت، Immersive View، ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل در برنامه نقشه‌های iOS و اندروید با ترکیب تصاویر، یک نمای چند بعدی از جهان ایجاد می‌کند. در حال حاضر این حالت برای بیش از 500 نقطه برجسته جهان در حال توسعه است. قلعه پراگ و پل بندرگاه سیدنی از جمله مهم‌ترین مکان‌ها هستند.

کریستینا تانگ، مدیر ارشد محصول در Google Maps، امروز صبح در یک پست وبلاگ موارد بیشتری را به اشتراک گذاشت وگفت: با اسلایدر زمان در Immersive View می‌توان آب و هوا در ساعات مختلف روز و شلوغی مکان را مشاهده کرد بنابراین برای مراجعه در زمان مناسب از قبل برنامه ریزی کرد. همچنین امکان مشاهده داخل رستوران‌ها و کافه‌ها برای کمک به رزرو میز وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.