ارائه ویجت های کاربردی در بروزرسانی جدید Bing iOS

مایکروسافت برای ادغام موتور جستجوی بینگ با ChatGPT متعلق به  OpenAI بسیار تلاش کرده است.

به گزارش تکناک، اکنون این شرکت با ارائه یک به‌روزرسانی برای برنامه Bing iOS، ویجت‌های جدیدی شامل میانبری برای انتقال مستقیم کاربر به چت بینگ و ربات چت مبتنی بر فناوری GPT مایکروسافت، اضافه می‌کند.

طبق توضیح مایکروسافت در یک پست وبلاگ آخرین به روز رسانی برنامه Bing برای iOS با دو ویجت صفحه اصلی جدید همراه است. این ویجت‌های جدید امکان آغاز چت تنها با یک ضربه را برای کاربران فراهم می‌کند. پیش از این، این ویجت ها فقط در اندروید موجود بودند.

البته، این عملکرد تنها کاربر را به برنامه منتقل می‌کند، زیرا امکان تعامل با ویجت های صفحه اصلی در iOS وجود ندارد. این مسأله ممکن است در آینده با معرفی ویجت های تعاملی در iOS 17 تغییر کند. با این حال، این امر مستلزم پشتیبانی و به روزرسانی برنامه های توسعه دهندگان از API جدید خواهد بود. بنابراین انتظار این تغییر قبل از انتشار عمومی iOS 17 در پاییز امسال را نباید داشت.

اکنون این شرکت با ارائه یک به‌روزرسانی برای برنامه Bing iOS، ویجت‌های جدیدی شامل میانبری برای انتقال مستقیم کاربر به چت بینگ و ربات چت مبتنی بر فناوری GPT مایکروسافت، اضافه می‌کند.

با این حال، وجود میانبر Bing Chat در صفحه اصلی آیفون و آیپد می تواند برای کاربان آن بسیار مفید باشد. این برنامه شامل ویجت‌های متنوع به همراه یک تصویر پس‌زمینه سفارشی و همچنین پس‌زمینه ساده می‌شود.

این تنها ویژگی جدید برنامه بینگ در iOS نخواهد بود. این به‌روزرسانی همچنین شامل گسترش قابلیت تشخیص صدا و پشتیبانی از تبدیل متن به گفتار به چندین زبان جدید مانند عربی، چک، یونانی، ایتالیایی، پرتغالی، ترکی و اوکراینی می‌شود. این به روز رسانی همچنین عملکرد دکمه ورودی صوتی را در برنامه بهبود می بخشد.

برنامه بینگ به صورت رایگان در اپ استور قرار دارد و با آیفون و آیپدهایی دارای iOS 14 یا بالاتر کار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.