ارتقاء قابلیت های برنامه زوم با هوش مصنوعی

 جدید برنامه زوم با به‌روزرسانی جدید خود به نام Zoom IQ که بر پایه هوش مصنوعی ارائه شده است، خلاصه‌ای از جلساتی که از دست دادید را فراهم می‌کند.

به گزارش تکناک، همانطور که قابلیت خلاصه هوشمند در دسترس کاربران Teams با لایسنس پریمیوم وجود دارد، کاربران زوم نیز با بهره‌گیری از توانایی‌های هوش مصنوعی می‌توانند خلاصه جلسات را تولید کنند.

زوم امروز از طریق پستی که در وبسایتش منتشر شد، اعلام کرد که قابلیت Zoom IQ Meeting Summary و Zoom IQ Chat Compose به عنوان آزمایش رایگان برای مشتریان در برنامه‌های انتخاب شده در دسترس خواهد بود.

کاربران دیگر نیازی به ضبط و ذخیره جلسات برای استفاده در آینده ندارند. با قابلیت Zoom IQ Meeting Summary، میزبان‌های جلسات می‌توانند خلاصه جلسات را تولید کرده و آنها را از طریق Zoom Team Chat یا حتی ایمیل به سایر شرکت‌کنندگان ارسال کنند.

هنوز مشخص نیست که این ویژگی چطور کار می‌کند و چطور می‌تواند برخی از نکات کلیدی و ایده‌هایی که در جلسه به اشتراک گذاشته شده است را ثبت کند. با این حال، قطعاً این یک قدم در جهت صحیح است و در عملکرد کاربران اثر مثبتی خواهد داشت، زیرا برای این خلاصه‌ها به مقدار کمی زمان نیاز دارد.

به اضافه اینکه، کاربران اکنون می‌توانند از فناوری OpenAI برای نوشتن پیام‌ها در Team Chat استفاده کنند. علاوه بر این، پیام‌ها با موضوع رشته Team Chat به خوبی هماهنگ می‌شوند. Zoom پیشتر تأکید کرده است که لحن صحبت قابل شخصی سازی است و همچنین می‌توان طول پیام را نیز تعیین کرد.

هر دو این ویژگی‌ها بر پایه قابلیت‌های دستیار هوشمند IQ شرکت Zoom ساخته شده‌اند. همانطور که قبلاً می‌دانید، این دستیار قادر به ایجاد نکات برجسته و فصل‌های جلسات است.

با Zoom IQ، یک دستیار AI مولد باورنکردنی، تیم ها می توانند بهره وری خود را برای کارهای روزمره بیشتر افزایش دهند.

به طور پیشرو، Zoom اعلام کرده است که ممکن است از داده‌های کاربری برای ارائه و بهبود قابلیت‌های هوش مصنوعی در بستر خود استفاده کند. البته، همه اینها بستگی به تنظیمات حساب کاربری شما دارد. شرکت همچنین بیان کرد که از داده‌ها برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی خود استفاده خواهد کرد.

برای دسترسی به این ویژگی‌ها و سایر ویژگی‌ها، نیاز به یک اشتراک Zoom One (Basic، Pro، Business، Business Plus، Enterprise و Enterprise Plus) و بسته‌های قدیمی Zoom است. به خاطر داشته باشید که قابلیت Zoom IQ Meeting Summary و Zoom IQ Chat Compose تنها به عنوان آزمایش رایگان برای مدت محدودی برای کاربران در دسترس خواهد بود.

در این راستا، شرکت هنوز هزینه استفاده از این ویژگی‌ها پس از پایان دوره آزمایشی رایگان را فاش نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.