اینستاگرام امکان ارسال مجدد پست‌ ها را برای کاربران فراهم می‌کند

اینستاگرام در حال آماده شدن است تا به کاربران خود امکان ارسال مجدد پست ها و reels های دیگر کاربران را بدهد.

اینستاگرام در حال آماده شدن است تا به کاربران خود امکان ارسال مجدد پست‌ ها و reels های دیگر کاربران را بدهد.

به گزارش تک ناک، اگرچه شرکت متا هنوز ویژگی بازنشر را به صورت عمومی منتشر نکرده است، اما قصد دارد به زودی آزمایش آن را با کاربران منتخب آغاز کند.
یکی از سخنگویان متا به تک کرانچ گفت: «ما در حال بررسی توانایی ارسال مجدد پست‌ در فید هستیم – شبیه به نحوه اشتراک‌گذاری مجدد در استوری- تا افراد بتوانند آنچه را که برای آنها جذاب است با دیگران نیز به اشتراک بگذارند و همینطور سازندگان اصلی محتوای به اشتراک گذشته شده اعتبار بیشتری کسب کنند. ما قصد داریم این ویژگی را به زودی با تعداد کمی از افراد آزمایش کنیم.”
ویژگی ارسال مجدد پست‌ اولین بار توسط مت ناوارا مشاور رسانه های اجتماعی مشاهده شد که یک اسکرین شات را منتشر کرد که برگه Reposts را به نمایش می گذارد. این برگه احتمالاً خانه تمام پست‌ها و reels هایی است که کاربران در حساب‌های خود به اشتراک گذاشته‌اند.با توجه به اسکرین شات، تب Repost در پروفایل کاربران در کنار پست‌ها، حلقه‌ها و برگه‌های عکس‌های برچسب‌گذاری شده ظاهر می‌شود.

 Matt Navarra یک اسکرین شات را منتشر کرد که برگه Reposts را به نمایش می گذارد.
Matt Navarra یک اسکرین شات را منتشر کرد که برگه Reposts را به نمایش می گذارد.

در حال حاضر راه مستقیمی برای ارسال مجدد پست‌ کاربر دیگر در اینستاگرام وجود ندارد، اما کاربرانی که می‌خواهند پست‌ها را دوباره به اشتراک بگذارند، گاهی اوقات از برنامه‌های شخص ثالث برای این کار استفاده می‌کنند. افزودن یک ویژگی ارسال مجدد، نیاز به برنامه های شخص ثالث در هنگام اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها از بین می‌برد.
شایان ذکر است که اگرچه در حال حاضر می توانید پست های دیگران را در استوری خود به اشتراک بگذارید، اما قابلیت ارسال مجدد آینده به شما امکان می دهد پست را در فید خود نیز به اشتراک بگذارید.

TikTok اخیراً یک ویژگی “repost” اضافه کرده است که به شما امکان می دهد ویدیوها را دوباره با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید، اما آنها در پروفایل شما نمایش داده نمی شوند. احتمالاً معادل اینستاگرام نیز به همین شکل عمل خواهد کرد. برنامه‌های ارسال مجدد شخص ثالث، تصویر و عنوان یک پست را کپی می‌کنند و آن را با یک واترمارک در پروفایل شما دوباره آپلود می‌کنند.

اینستاگرام احتمالاً می‌داند که بسیاری از کاربرانش قبلاً از ویژگی اشتراک‌گذاری استوری استفاده می‌کنند و همچنین از DM برای اشتراک‌گذاری پست‌ها با دوستانشان استفاده می‌کنند،اما اکنون در تلاش است تا به کاربران راهی بهتر برای اشتراک‌گذاری گسترده پست‌هایی که دوست دارند ارائه دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.