از پست های خود در فیسبوک پول دربیاورید

تقریباً هزار روش برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارد و پست‌های شبکه‌های اجتماعی یکی از آن‌هاست.

به گزارش تکناک و به نقل از Engadget، متا به کاربران برای ارسال پست های فیسبوک با سطح تعامل بالا انعام پرداخت می کند. این روشی برای ترغیب بیشتر کاربران به نوشتن پست در فیسبوک به جای سایر پلتفرم‌ها است.

این موضوع چیز جدیدی نیست، زیرا سایر پلتفرم‌ها نیز همین کار را انجام می‌دهند. متا نیز به کاربرانش برای ساخت ریل در اینستاگرام پول پرداخت می کرد، اما شرکت بعدها این برنامه را قطع کردکه این باعث شد کاربران برای تولید محتوا به سایر پلتفرم‌ها مانند یوتیوب و تیک‌تاک بروند.

همانطور که می دانید، متا یکی از بزرگترین شرکت‌های تکنولوژی در جهان است که برخی از پرطرفدار ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی را در اختیار دارد. با این حال، هنوز در جنگ با رقبایی مانند تیک تاک، توییتر و سایر پلتفرم های دیگر قرار دارد. در این نبرد، کسب درآمد از محتوا به عنوان یک عامل موثر و حیاتی به نظر می رسد.

همانطور که می توانید حدس بزنید، این برنامه به میزان تعامل پست های شما بستگی دارد. بنابراین، افرادی که تعداد فالوورهای بیشتری دارند، می توانند پول بیشتری کسب کنند. همچنین، اکثر افراد حاضر در برنامه روزانه با ترکیبی از محتوای متنی و تصویری پست می گذارند.

در حال حاضر، دقیقا مشخص نیست که متا به کاربران برای پست‌هایشان چه مقدار پول پرداخت می‌کند. بنابراین، نمی‌دانیم آیا این معامله بهتر از آن چیزی است که اینستاگرام پیشنهاد داده است یا خیر.

آنچه می‌دانیم این است که این برنامه فقط برای افرادی که دعوت شده‌اند، در دسترس است. بنابراین، فقط خالقان برجستهِ فیسبوک قادر به کسب درآمد از محتوایشان هستند. اگر شما یک خالق فیسبوک هستید و می‌خواهید از پست‌های خود پول در بیاورید، شاید بخواهید شروع به تعامل و ارسال بیشتر کنید.

چه کسی می‌داند شاید شما هم بتوانید وقتی عضو این برنامه شدید پول در بیاورید؟ این برنامه ممکن است منبع درآمد اصلی شما در آینده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.