استقبال بی نظیر استارتاپ ها از طرح جهش هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری

طرح جهش هوشمند سازی توسط ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری برای تقویت شرکت‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی تدوین شده است وبا استقبال خوب استارتاپ ها و مراکز نوآوری روبرو شده است.

به گزارش تک ناک، ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای یکی از رسالت‌های خود به‌منظور توسعه فناوری‌های نوظهور و کاربردی در حوزه‌های مرتبط با هوشمندسازی طرحی با عنوان جهش هوشمندسازی را طرح‌ریزی کرده است.

این طرح حمایتی در تلاش است تا عناصر مختلف پیشران برای توسعه زیست‌بوم هوش مصنوعی و هوشمندسازی در کشور را هدف قرار داده و بتواند به‌صورت اهرمی منجر به‌شتاب گرفتن فعالیت‌های عناصر این زیست‌بوم شود. این طرح بر اساس اولویت‌های فناورانه و مسئله محور ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی ارائه شده است.

با توجه به ابعاد گسترده طرح جهش هوشمندسازی و استقبال بی‌نظیر شتاب‌دهنده‌ها، مراکز نوآوری، استارتاپ‌ها و شرکت‌های حوزه اقتصاد دیجیتال از این فراخوان، در روز ۱۰ مردادماه و پس از اتمام مهلت ارسال طرح‌ها، ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی تصمیم به تمدید مهلت ارسال طرح‌های پیشنهادی تا تاریخ ۹ شهریورماه سال جاری گرفت.

اولویت‌های فناورانه ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی شامل هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، رباتیک، واقعیت افزوده و مجازی و بلاکچین است. شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری و  شرکت‌های نوپا و یا کوچک – متوسط مخاطبین این طرح هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام یا دریافت اطلاعات بیشتر به پلتفرم نوآوری باز هوشمندسازی مراجعه کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.