شناسایی دو اشکال بزرگ در برنامه‌های کاربردی گوگل

گوگل با ارسال ایمیلی اشکال در برنامه دستیار گوگل و Google HomeT دو برنامه کابردی خود را به اطلاع کابرانش رسانده است.

گوگل با ارسال ایمیلی برخی اشکالات دو برنامه کابردی خود را به اطلاع کابرانش رسانده است.

به گزارش تکناک، این ایمیل به‌منظور اطلاع کاربر از بروز یک اشکال که ممکن است دستیار گوگل و تنظیمات و جزئیات مورد نظر دستگاه از جمله غیرفعال کردن روتین‌های شخصی و” Hey Google ” را درگیر کرده‌باشد، ارسال شده‌است.

گوگل در این ایمیل می افزاید: ما در حال بررسی راه حل های احتمالی برای بازگرداندن تنظیمات درگیر هستیم. لطفاً برای تأیید تنظیمات دستیار گوگل و گوگل هوم را بررسی کنید. اطلاعات بیشتر در مورد تنظیمات دستیار در مرکز راهنما گوگل موجود است. ما صمیمانه عذرخواهی می کنیم و با اطلاعات بیشتر با شما در تماس خواهیم بود.

 

اگر متوجه عدم پاسخ به گزینه تشخیص صدای ” Hey Google “، یا مشکلی در روتین شخصی خود شدید، به تنظیمات دستیار گوگل و گوگل هوم بروید. با رفتن به Setting و سپس تایپ Assistant settings در نوار جستجو در بالای صفحه می‌توان تنظیمات آن را به سابق بازگرداند. هنگام باز شدن منو، به Routines بروید و روی آن بزنید. و از تنظیم جزئیات ترجیحی خود در آن اطمینان حاصل کنید.

گوگل سپس جزئیات بیشتری در ایمیل دوم از تیم گوگل Nest و با اشاره به مسئله ای با دستیار مجازی خود اضافه کرد. در این ایمیل خاطرنشان می شود اشکال کشف شده دستیار گوگل بر بلندگوهای هوشمند، نمایشگرهای هوشمند و ساعتها تأثیر گذاشته است. این ایمیل در ادامه عنوان می کند که این اشکال باعث فعال‌شدن تنظیمات Digital Wellbeing در یکی از دستگاه های فوق الذکر هنگام غیرفعال بودن ناخواسته آنها شده‌است.

گوگل با ارسال ایمیلی اشکال در برنامه دستیار گوگل و Google HomeT دو برنامه کابردی خود را به اطلاع کابرانش رسانده است.

واحد الفبای آن مراحل کار آن را توضیح می دهد: برای اینکه تنظیمات Digital Wellbeing خود را دوباره فعال کنید، به تنظیمات Digital Wellbeing در برنامه هوم بروید، سپس هر یک از تنظیمات موجود در آن را به حالت مورد نظر خود تغییر دهید. این فرایند باید تنظیمات Digital Wellbeing شما را بازیابی کند. ما صمیمانه از بروز این مشکل عذرخواهی می کنیم و با اطلاعات بیشتر باز می گردیم.

عملکرد برنامه Digital Wellbeing اندروید

برنامه Digital Wellbeing، به کاربر میزان استفاده از تلفن خود را به صورت روزانه، همچنین تعداد دفعاتی که گوشی خود را باز کرده و تعداد اعلان های دریافت شده را به او نشان می دهد. این برنامه همچنین به کاربران امکان تنظیم محدودیت زمانی روزانه برای برنامه های خود را می‌دهد. هنگام اعمال محدودیت برای یک برنامه خاص، برنامه متوقف می‌شود و تا روز بعد قابل استفاده نخواهد بود.

همچنین کاربر می تواند حالت خواب را در برنامه Digital Wellbeing فعال کند. در زمان انتخاب Bedtime mode، می توان استفاده از گوشی را با بی‌صدا کردن، کم کردن نور دستگاه، و تغییر به حالت سیاه و سفید کم کرد. یکی دیگر از ویژگی ها به نام Focus Mode به کاربران امکان تمرکز با توقف برنامه های مزاحم و پنهان کردن اعلان ها را می‌دهد و با استفاده از ویژگی Parental controls، والدین می توانند در باره محتوای قابل مشاهده برای فرزندان خود تصمیم بگیرند.

بنابراین در حالی که گوگل به آرامی هشدار خود در مورد دستیار گوگل را ابراز کرده است، اما هنوز درباره علت آن توضیح نداده است. به هر حال، اگر برنامه Digital Wellbeing را در تلفن اندروید خود ندارید، می توان آن را از Play Store نصب کرد. اگر نگران معتاد شدن به تلفن هوشمند خود هستید، این برنامه به شما کمک می‌کند همچنین ابزاری عالی برای کنترل استفاده کودک از دستگاه تلفن همراه است.

بلندگوهایSmart Nest  گوگل متشکل از بلندگو و دستیار گوگل، شبیه به بلندگوهای ECHO آمازون برای ایجاد دسته بندی محصولات است. دستیار دیجیتال ابزار کلیدی مورد استفاده در ارائه اطلاعات از جمله آخرین اخبار، ورزش و آب و هوا است. این دستیار برای رسیدگی به وظایفی مانند کنترل چراغ ها، ترموستات، زنگ در و سایر دستگاه های خانه هوشمند استفاده می شود. همچنین درخواست کاربر برای اجرای ترانه های متعلق به یک ژانر خاص، روحیه خاص یا متناسب با یک فعالیت خاص را انجام می‌دهد.

نمایشگرهای هوشمند Nest Hub گوگل با اضافه کردن یک صفحه نمایش به کاربران در برقراری تماس های ویدیویی، تماشای یوتیوب و پخش دستور العمل ها، تماشای پخش زنده در YouTube TV، پخش موسیقی از برنامه هایی مانند YouTube Music، Pandora، Spotify کمک می‌کند و تماشای تلویزیون و استفاده از بلندگو هوشمند را ارتقا می‌دهد. همچنین می توان با استفاده از این دستگاه به اخبار، پادکست ها و کتابهای صوتی گوش داد که در مرکز همه آن‌ها دستیار گوگل قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.