اعمال محدودیت جدید برای ارسال پیام در توییتر

توییتر اعلام کرد قوانین جدیدی درباره پیام مستقیم (DM) در این پلتفرم برای کاربران خود وضع خواهد کرد.

به گزارش تکناک، ظاهراً این شرکت تعداد DM هایی را که کاربران می توانند برای افرادی که آنها را دنبال نمی کنند ارسال کنند، محدود خواهد کرد.

طبق توییت Alessandro Paluzzi، فرستنده و گیرنده باید به صورت متقابل دنبال کننده هم باشند تا بتوانند به دسترسی نامحدود DM دسترسی پیدا کنند. به علاوه، شما می‌توانید به اشتراک خدمت Twitter Blue بپیوندید که به شما اجازه می‌دهد تا پیام‌ها را به حساب هایی که شما را دنبال نمی کنند بفرستید.

این تغییر در سیاست DM ممکن است به طور قابل‌توجهی بر پویایی شبکه در میان متخصصان، از جمله روزنامه‌نگاران، هنرمندان و دیگرانی که برای ارتباط و همکاری به توییتر متکی هستند، تأثیر بگذارد.

اشتراک Twitter Blue که با هزینه 8 دلار در ماه شروع می‌شود، امکانات دیگری نیز مانند محدودیت طولانی تر تا 10،000 حرف، اولویت در رتبه بندی جستجو و گفتگو، تصاویر پروفایل NFT، آپلود ویدئوهای بلندتر، حالت خواننده، آیکون های شخصی سازی شده برنامه و بسیاری دیگر به همراه دارد.

با این حال، این به‌روزرسانی‌ها چالش بالقوه‌ای برای تجربه کاربری این پلتفرم هستند، زیرا توییت‌های طولانی‌تر از سوی مشترکین پولی ممکن است با مکالمات معمولی و قدیمی در توییتر همزیستی داشته باشند و باعث ایجاد ابهام بین کاربران شود.

علاوه بر طولانی شدن توییت ها، کاربران Twitter Blue به دیگر ویژگی های اعتباری از جمله قابلیت لغو توییت ها، سنجاق کردن توییت ها در بالای پروفایلشان و دسترسی به محتوای اختصاصی نیز دسترسی پیدا می کنند.

از سوی دیگر، اعضای مشترک بسته Blue حالا بعد از فشار دادن دکمه توییت، بیشترین زمان برای ویرایش توییت‌هایشان را دارند. این شرکت اعلام کرده است که اعضای مشترک Blue “حالا تا 1 ساعت برای ویرایش توییت خود زمان دارند.”

تغییرات جدید پس از پیوستن لیندا یاکارینو به عنوان مدیرعامل جدید توییتر و X Corp صورت گرفت. از آن زمان به بعد، او در شبکه اجتماعی کار خود را شروع کرده و اولین ایمیل داخلی خود با عنوان “ساخت توییتر 2.0 با هم” را با کارکنان به اشتراک گذاشته است. این ایمیل منعکس کننده احساسات ماسک برای این پلتفرم و چگونگی پیشرفت سایت در سال های آینده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.