افزایش تمایل مردم به خرید خودروهای هیبریدی و الکتریکی

از هر 10 نفر، 6 نفر مایل به خرید خودرو الکتریکی یا هیبریدی هستند!

به تازگی یکی از مؤسسات تحقیقاتی در کرۀ جنوبی، نظرسنجی انجام داده است که براساس آن تعداد بسیاری از افراد در این منطقه به دنبال خرید خودروی هیبریدی یا الکتریکی هستند.

به گزارش تک‌ناک، یک نظرسنجی محلی Open Survey به تازگی از 1500 مالک خودرو انجام شد، که سؤال اصلی دربارۀ نوع خودرویی بود که می‌خواهند در دور بعد خریداری کنند. از 675 نفری که گفته بودند قصد خرید خودروی دیگری را دارند، 39.7 درصد تمایل به خرید وسیلۀ نقلیه هیبریدی داشتند، که هم با موتور احتراق داخلی و هم موتور الکتریکی کار می‌کند و چنین مدلی اولین انتخاب آنها خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

26.7 درصد دیگر که قصد خرید خودروی دیگری را داشتند، گفتند که تمایل به خرید خودروی بنزینی دارند، امّا 24.1 درصد هم گفتند که مایل به خرید خودروی برقی هستند. حدود 5.9 درصد نیز به دنبال خودروی موتور دیزلی بودند و 3.1 درصد نیز قصد خرید موتور LPG داشتد. این نظرسنجی نشان داد که حدود نیمی از شرکت‌کنندگان تمایل به خرید خودروی بنزینی دارند و نیمی دیگر به دنبال خودروی هیبریدی یا الکتریکی هستند.

همچنین حدود 54.2 درصد از کل پاسخ‌دهندگان گفتند که در حال حاضر خودروهای بنزینی سنتی دارند، در حالی که 27.7 درصد گفتند که صاحب خودروهای موتور دیزلی هستند.

صاحبان خودروی هیبریدی یا الکتریکی به ترتیب تنها 8.8 درصد و 3.4 درصد از افراد مورد بررسی را به خود اختصاص دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.