افزایش قابلیت های GOOGLE MESSAGES با هوش مصنوعی

 گوگل به دنبال فراهم کردن ویژگی جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی در Google Messages است تا کاربران بتوانند از قابلیت پاسخ‌ های طولانی ‌تر و بدون نیاز به تایپ دستی بهره ببرند.

به گزارش تکناک، این شرکت احتمالا در حال طراحی ویژگی جدیدی با امکان تولید پاسخ های دقیق‌تر با پیام های متنی می باشد. ویژگی پاسخ هوش مصنوعی فعلی Google Messages، پاسخ‌های مختصری را به پیام‌های متنی ایجاد می‌کند و ممکن است برای پیام های طولانی تر کارآمد نباشد. در بررسی اجزا نسخه بتا برنامه Google Messages نشانه ‌هایی از تغییر این ویژگی وجود دارد.

این ویژگی در ترکیب برنامه پیام‌رسانی مشاهده شده است و به نظر می‌رسد که از نماد مشابه موجود در Bard ، رقیب ChatGPT، استفاده می‌کند. این نشان دهنده احتمال تلاش گوگل برای ادغام یک ویژگی هوش مصنوعی برای تولید پاسخ است. با این حال، صرفاً به دلیل ظاهر شدن یک ویژگی در کد محصول، هیچ تضمینی در ارائه آن ویژگی به عموم وجود ندارد.

احتمالا در مراحل اولیه توسعه، این ویژگی در کادر ترکیب، فقط با نمایش «(TODO!)» همراه است. با این حال، این ویژگی شباهت زیادی به Bard و یا فناوری زیرساختی آن دارد و ممکن است در آینده قابلیت تکمیل خودکار کادر توسط یک پاسخ کامل و جامع داشته باشد. این ویژگی جدید با وجود شباهت به Smart Reply  چند تفاوت کلیدی با آن دارد. به عنوان مثال، پاسخ تولید شده به صورت خودکار ارسال نمی‌شود و کاربر می‌تواند قبل از ارسال، متن را مرور و تغییر دهد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این ابزار برای تولید پاسخ‌های عمیق ‌تر طراحی شده است. با توجه به این اطلاعات، ممکن است گوگل در حال آماده‌سازی این ابزار جدید به عنوان جایگزینی برای Smart Reply باشد.

به طور کلی، این ویژگی جدید می تواند یک پیشرفت بزرگ برای کاربران Google Messages با امکان پاسخگویی دقیق‌تر به پیام های متنی بدون نیاز به تایپ دستی باشد. با وجود توسعه این ویژگی، احتمال عرضه نشدن نسخه عمومی آن نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.