افزایش کارایی Bing Image Creator در بروزرسانی جدید

جوردی ریباس رئیس بخش مهندسی و محصول بینگ، امروز در توییتر اعلام کرد که Bing Image Creator در این هفته بهبودهایی در بخش پشتیبانی دریافت کرده است که به احتمال زیاد زمان ایجاد تصویر را تا 30٪ کاهش می‌دهد.

به گزارش تکناک، او گفت: اگر اخیراً از Bing Image Creator استفاده کرده‌اید شاید متوجه شده باشید که سرعت آن افزایش یافته است. این به دلیل کاهش زمان ایجاد تصویر تا 30درصد می‌باشد. ما اغلب از عرضه ویژگی‌های جدید خود راضی هستیم، اما من همچنین به عرضه پیشرفت‌هایی در مبانی مانند عملکرد مشتاق هستم. آن را امتحان کنید و ببینید چه فکری می‌کنید!

میشل پاراخین، رییس تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، نیز طبق معمول در این هفته مشغول پاسخ دادن به سوالات بینگ چت بود. یک نفر پرسید که پشتیبانی از پلاگین‌های شخص ثالث وعده داده شده، کی راه‌اندازی خواهد شد. پاراخین پاسخ داد: هنوز چند هفته دیگر طول می‌کشد. در حال رفع مشکلات هستیم، اما اطمینان زیادی داریم.

یک نفر دیگر پرسید که ویژگی شناسایی تصویر که توسط تعداد کمی از کاربران بینگ چت چند هفته پیش آزمایش شده بود، چه زمانی به صورت رسمی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت؟ او گفت: ما قصد داشتیم آن را در این هفته انجام دهیم، اما چندین باگ جاوا اسکریپت در بسته کشف شدند که ارتباطی با هم ندارند، بنابراین باید کمی تأخیر داشته باشیم. امیدواریم هفته آینده این اتفاق بیوفتد.

در نهایت، یک کاربر بینگ چت از پاراخین پرسید که آیا مایکروسافت در حال کار بر روی یک راه برای گفتگو با ربات گفتگوی هوشمند بدون جستجوی وب برای هر سوال کوچکی که از قبل می‌داند، هست؟ او پاسخ مثبت داد و گفت: بله، پشتیبانی رسمی #nosearch به زودی عرضه خواهد شد. این مسئله به هر حال به عنوان یک افزودنی جدید مورد استقبال قرار خواهد گرفت و ممکن است منجر به تعاملات جدید و جالبی در چت بینگ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.