افشاء دوباره اطلاعات تبلت پیکسل

 گویا تغییرات زیادی در طراحی تبلت پیکسل گوگل نسبت به نسخه پیشین آن، وجود خواهد داشت که یکی از آن ها اضافه شدن یک سوئیچ فیزیکی به دستگاه است.

به گزارش تکناک، SnoopyTech تصاویری از این دستگاه جدید را در توییتر منتشر کرده است. این تصاویر نشان می‌دهند که تبلت پیکسل گوگل در جلو و پشت دارای طراحی جدیدی است و به نظر می‌رسد که گوگل یک سخت افزار اضافی به دستگاه اضافه کرده است.

با توجه به تصاویر افشا شده از دستگاه، یک سوئیچ جدید در لبه سمت چپ بالای تبلت قابل مشاهده است که در معرفی تبلت پیکسل گوگل در رویداد Google I/O سال گذشته وجود نداشته است. همچنین در تصاویر مقایسه‌ای از رندرهای رسمی (چپ)و لو رفته(راست)، تفاوت‌های دیگری نیز مشخص است.

طبق حدسیات 9to5Google، سوئیچ جدید احتمالاً یک دکمه حفظ حریم خصوصی فیزیکی است که در بسیاری از نمایشگرها و بلندگوهای هوشمند یافت می‌شود.

با توجه به استفاده از تبلت پیکسل به عنوان یک صفحه اصلی هوشمند و ارتقاء آن با اتصال به یک ایستگاه خانه هوشمند، وجود یک سوئیچ حفظ حریم خصوصی فیزیکی کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. این سوئیچ باعث سهولت در کنترل و اطمینان از امنیت بدون خطا و جلوگیری از شنود از طریق میکروفون یا دوربین می‌شود.

هنوز گوگل هیچ یک از این موارد را از جمله عملکرد سوئیچ جدید در تبلت پیکسل یا حتی وجود آن تایید نکرده است،. بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم آیا این شرکت  این کلید را به دستگاه اضافه کرده است یا تصاویر منتشرشده اشتباه هستند. با  توجه به نزدیک شدن به رویداد Google I/O 2023، احتمالا اطلاعات بیشتری درباره تبلت پیکسل منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.