افشای جزئیاتی جدید از مشخصات فیزیکی پیکسل فولد جدید

یک کاربر یوتیوب با نام Dave2D ویدیویی با ماکت پلاستیکی با فرم احتمالی پیکسل تاشو منتشر کرد که جزئیات آن با اطلاعات لو رفته قبلی مطابقت دارد.

یک کاربر یوتیوب با نام Dave2D ویدیویی با ماکت پلاستیکی با فرم احتمالی پیکسل تاشو منتشر کرد که جزئیات آن با اطلاعات لو رفته قبلی مطابقت دارد.

به گزارش تکناک، گوشی پیکسل فولد هنوز رسمی نشده، با این حال اطلاعات تقریباً کاملی از آن در دست است. ماه گذشته تصاویری از آن مشاهده کردیم و حالا Dave2D یک ماکت ساختگی ظاهری از پیکسل تاشو دریافت کرده و مجموعه‌ای از قابلیت‌ها از این پلاستیک غیرکاربردی استخراج کرده است.

برخی از نکات برجسته

بر اساس لولا، صفحه نمایش داخلی باید دارای چین وسط ملایم تری نسبت به Samsung Z Fold 4 باشد.

digikala

صفحه‌نمایش داخلی ۷.۶۷ اینچی دارای حاشیه‌های ضخیم شگفت‌آوری است (در حدود ۵ میلی‌متر، طبق برآورد دیو) احتمالاً برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از بریدگی دوربین.

صفحه‌نمایش بیرونی ۵.۷۹ اینچی کمی کوتاه‌تر و عریض‌تر از Z Fold 4 است و به نظر می‌رسد که دوربین سلفی روی آن تعبیه شده است. همچنین شیارهای بلندگو در بالا و پایین وجود دارد.

مدل پلاستیکی خاکستری تا حد زیادی با تصاویر فاش شده ای که در ماه دسامبر دیدیم مطابقت دارد، جزئیات جزیره دوربین غول پیکر، طراحی لولا و حاشیه های ضخیم، بنابراین اگر این اطلاعات جعلی باشند، حداقل یکپارچه هستند.

دیو منبع خود را فاش نکرد، اما نمونه‌های خام دقیق دارای بعد مانند این، معمولاً قبل از عرضه دستگاه برای تولیدکنندگان کیس و قاب موبایل ارسال می‌شوند تا بتوانند لوازم جانبی را از قبل برای استفاده آماده کنند.

این زمانبندی مطابق افشاگری ماه دسامبر است، که از پیشنهاد یک نمایش رسمی از این گوشی در Google I/O در ماه مه را مطرح کرد، اگرچه افشاگری‌های بعدی عرضه پاییزه را توصیه کرده‌اند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.