امکان عرضه اولین گوشی تاشو گوگل در اواسط 2023

گزارش‌هایی مبنی بر پیوستن گوگل به بازار گوشی تاشو با عرضه پیکسل فولد گوگل اواسط سال جدید میلادی به گوش می‌رسد.

به گزارش تکناک، در آغاز سامسونگ و هواوی با عرضه تنها گوشی‌های تاشو بر بازار مسلط شدند و در ادامه سامسونگ، با تحریم هوای توسط ایالات متحده، به عنوان تنها تامین کننده اصلی در بازار جهانی باقی ماند.

حال برندهای دیگر مانند ویوو، شیائومی و موتو نیز گوشی های تاشو، البته نه به پیوستگی سامسونگ، عرضه کرده اند. اکنون، شنیده شده گوگل به بازار تلفن‌های همراه تاشو وارد خواهد شد و با عرضه پیکسل فولد گوگل به جمع تولیدکنندگان این مدل خواهد پیوست.

شایعات مربوط به عرضه پیکسل فولد گوگل برای چندین سال در جریان است. ماه گذشته یک منبع موثق اولین رندر این موبایل را منتشر کرد و اکنون جزئیات بیشتری از این گوشی موبایل تاشو پرچمدار توسط یک رسانه کره جنوبی فاش شده است.

طبق گزارش Elec گوگل قصد تولید انبوه پیکسل فولد و قطعات مربوط به آن را تا فصل سوم سال 2023 دارد. به عبارت دیگر، این گوشی تاشو در نیمه اول سال جاری عرضه نخواهد شد و احتمالا در فصل چهارم ارائه می‌شود.

digikala

گزارشات پیشین مربوط به پیکسل فولد گوگل

این گزارش همچنین برخی جزئیات بیشتر در مورد صفحه نمایش گوشی تاشو گوگل یعنی پیکسل فولد را تایید کرد. طبق آن، در این دستگاه از یک صفحه نمایش تاشو به داخل با شیشه بسیار نازک 7.57 اینچی و یک صفحه نمایش خارجی 5.78 اینچی استفاده می‌شود. این ابعاد کمی با اطلاعات افشا‌ شده پیشین متفاوت است.

همچنین طبق اشارات Elec، صفحه نمایش پیکسل فولد ممکن است به خوبی گلکسی زد فولد ۳ و ۴ نباشد و گوگل از فناوری صفحه نمایش تاشو معرفی شده در زد فولد ۳ با امکان به کارگیری صفحه نمایش تاشو نازکتر استفاده نکند. طبق ادعای این گزارش پشتیبانی از قلم در پیکسل فولد بعید خواهد بود. هنوز تردیدهای زیادی در مورد این گزارش وجود دارد. پیش از این گزارش، گزارشات مبنی بر عرضه گوگل پیکسل فولد در آپریل یا می 2023 بود.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.