انتشار آپدیت جدید برای بازی Fallout 76

محتوا نقشه جدیدی برای بازی Fallout 76 منتشر شد

چند هفته قبل استودیو بتسدا، آپدیت Skyline Valley را برای بازی Fallout 76 برای تست عمومی بر روی سرورها قرار داد. امروز هم آپدیت جدید (با حجم 27 گیگابایت در Steam) در دسترس قرار گرفت.

به گزارش تک‌ناک، این اولین آپدیت محتوایی نقشۀ جهان باز است. در حالی که مکان‌های جدید قبلی، مانند: پیتسبورگ و آتلانتیک سیتی، بازیکنان را به جای دیگری خواهد برد، Skyline Valley یک منطقۀ کاملاً جدید را به نقشۀ آپالاچی اضافه می‌کند. به طور خاص، استدیو Bethesda منطقۀ پارک ملی Shenandoah را به سمت جنوب، زیر شکاف بزرگ قرار داده است. در اینجا، بازیکنان Fallout 76 گروه Vault 63 را پیدا خواهند کرد که توسط غول‌های غیر وحشی احاطه شده‌اند.

رهبر گروه Vault 63، هوگو استولز نام دارد، که توسعه‌دهندگان او را به عنوان شخصیتی خاص توصیف می‌کنند. او نمونه‌ای دوستانه از یک نوع غول جدید به نام the Lost است که تمایل دارد نسبت به افراد خارجی احتیاط داشته باشد. در طول خط داستانی جدید، بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که یا با استولز دوست شوند یا به آنها خیانت کنند. دشمن ترسناک جدیدی که به Skyline Valley اضافه شده، سه ربات بزرگ به نام Storm Goliaths است، که ساخت آن توسط گروه Vault 63 انجام شد.

همچنین مقدار زیادی از محتوای جست‌وجوی جدید، دوازده مأموریت جدید، دقیقاً به اندازۀ به‌روزرسانی‌های قبلی Steel Dawn و Steel Reign وجود دارد. جناح‌ها، موجودات و پاداش‌های جدید در این آپدیت بزرگ دیده می‌شود. در نهایت، یک رویداد عمومی جدید به نام سرگرمی‌های خطرناک در Skyline Valley رخ می‌دهد. در این رویداد، بازیکنان نقش یک تعقیب‌کنندۀ استورم را بر عهده می‌گیرند که باید یک میلۀ روشنایی بزرگ را برای شروع یک نمایش نور الکتریکی روشن کنند. این به‌روزرسانی فصل 17 را نیز آغاز می‌کند، که موضوع آن در مورد جوایز اردو است.

استودیو Bethesda Game همچنین به‌روزرسانی بعدی بازی Fallout 76 را فاش کرد. این بروزرسانی که Milepost Zero نام دارد، پاییز امسال منتشر می‌شود و Skyline Valley را با محتواهای جدید همراه خواهد کرد. برای مثال، شرکت Blue Ridge Caravan یک مسیر تجاری در Skyline Drive ایجاد کرده است و برای دفاع از کاروان‌های برهمن خود به کمک ماجراجویان نیاز دارد. این موضوع خود به اندازۀ کافی جالب است، چرا که می‌توان کاری کرد تا برهمن‌ها برای مدت کمی سریع‌تر حرکت کنند.

بازی Fallout 76

اجرای مأموریت‌های شرکت Blue Ridge Caravan در نهایت یک پاسگاه کاروان را برای شخصیت بازیکن فعال می‌کند. استدیو Bethesda این را همانند خانه‌های Skyrim دانست که می‌توان این پست را تزئین و از فروشندگان انحصاری میزبانی کرد. به‌روزرسانی پاییزی، رویدادی با موضوع شب هالووین Mischief را نیز اضافه می‌کند، امّا هیجان‌انگیزترین ویژگی جدید ممکن است فقط غول‌های قابل بازی باشد که در اوایل سال 2025 به Fallout 76 می‌آیند و به احتمال زیاد به دنبال هیجان کوپر هاوارد، شخصیت غول است.

غول‌ها را می‌توان در لول 50 باز کرد، زمانی که یک کوئست به آنها اجازه می‌دهد تا تحت فرآیند جهش قرار گیرند. غول‌ها دارای مزایای منحصر به فردی در برابر تشعشعات، همچنین «ده‌ها« کارت منحصر به فرد Perk هستند، که می‌توانند علاوه بر پرکس‌های موجود استفاده شوند. هر چند از سوی دیگر امکان دارد ظاهر جدید این شخصیت‌ها برای برخی از جناح‌ها چندان خوب نباشد.

در نهایت، استدیو Bethesda اعلام کرد که اضافه شدن Ghouls به یک فعالیت آخر بازی با چالشی جدید مرتبط است که در اواخر امسال توضیحاتی در این مورد داده خواهد شد. با داشتن 20 میلیون بازیکن، عجیب نیست که بتسدا به پشتیبانی بازی Fallout 76 ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.