انتشار جزئیات باتری شیائومی 14

در جدیدترین افشای اطلاعاتی از افشاگر معتبر Digital Chat Station، جزئیاتی از اندازه باتری و قابلیت‌های شارژ سری آتی شیائومی 14 منتشر شده است.

به گزارش تکناک، انتظار می رود شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو در ماه نوامبر سال جاری در چین عرضه شوند.

طبق این اطلاعات افشا شده، شیائومی 14 با باتری 4860 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و از شارژ سیمی 90 واتی پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، شیائومی 14 پرو دارای باتری بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی 120 واتی خواهد بود. علاوه بر این، هر دو مدل از شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

طبق این افشای اطلاعاتی، این نسخه شامل ارتقای قابل توجهی در بخش باتری و شارژ در مقایسه با نسخه های قبلی خود می‌شود. شیائومی 13 دارای باتری کوچکتر 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است. علاوه بر این، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که هر دو شیائومی 14 و 14 پرو دارای درگاه USB-C با پشتیبانی از استاندارد USB 3.2 خواهند بود.

از نظر عملکرد، سری 14 شیائومی به چیپست آینده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود کوالکام از این تراشه جدید در ماه اکتبر سال جاری میلادی رونمایی کند، و این مسأله منجر به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه سری شیائومی ۱۴ در اوایل نوامبر در چین شده است. با توجه به افشای اطلاعات قبلی از DCS، سری 14 شیائومی همچنان از سنسور دوربین 1 اینچی بهره‌مند خواهد بود و در عین حال سنسور 1.33 اینچی در مرحله تحقیق و توسعه قرار دارد.

به غیر از شیائومی ۱۴ و 14 پرو، این سری شامل شیائومی ۱۴ اولترا نیز می شود. با این حال، طبق پیش‌بینی‌ها شیائومی ۱۴ اولترا در فصل اول سال 2024 در چین معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.