انتشار جزییات جدید از هلی شات DJI Mini 4 Pro

عرضه DJI Mini 4 Pro نزدیک است و یک افشا از سوی Roland Quandt و WinFuture منجر به انتشار تعدادی عکس و جزئیات فنی درباره این هلی شات شده است.

به گزارش تکناک و به گفته منبع اطلاعات، DJI Mini 4 Pro ، زمان پرواز متفاوتی در اروپا و سایر مناطق جهان خواهد داشت. برای رعایت محدودیت وزن 249 گرم در اروپا و انگلستان، DJI در این مناطق Mini 4 Pro را با یک باتری کوچکتر ارسال خواهد کرد. این باتری دارای ظرفیت 2,590 میلی‌آمپر ساعت بوده و زمان پروازی تا 34 دقیقه را فراهم می‌کند.

در سایر مناطق جهان، DJI پهپاد را با یک باتری بزرگتر با ظرفیت 3,850 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد کرد. این باتری زمان پروازی تا 45 دقیقه را فراهم می‌کند. همچنین یک بسته باتری اضافی نیز وجود خواهد داشت، اما در اروپا در دسترس نخواهد بود زیرا وزن آن از حداکثر محدودیت وزنی برای هلی شات ها که نیاز به مجوز ندارند، بیشتر است.

انتظار می‌رود هلی شات DJI Mini 4 Pro نسخه آینده، تعدادی از بهبودهای قابل توجه را در مقایسه با مدل قبلی داشته باشد، شامل سنسورهای تشخیص مانع چندجهته. در حالی که Mini 3 Pro دارای جلوگیری از برخورد با موانع بود، اما فقط از جلو، عقب و پایین تحت حفاظت قرار می‌گرفت. به عبارت دیگر، شایعات حاکی از آن است که Mini 4 Pro سنسورهایی در همه طرف‌ها است که امکان ردیابی حالت‌های فعال‌تری مشابه حالت‌های موجود در پهپادهای DJI Air 3 و Mavic 3 Pro را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که پهپاد دارای یک حسگر دوربین 48 مگاپیکسل با فرمت 1/1.3 اینچ، native ISO دوتایی و اندازه‌ی دیافراگم حداکثر F/1.7 و طول لبه پیکسل 0.6 میکرومتر باشد. DJI از ترکیب پیکسل‌ها برای جمع‌آوری بیشتر داده‌های تصویر، رسیدن به دامنه‌ی پویا بالاتر و بیان جزئیات در نقاط برجسته و سایه استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این، این پهپاد قادر به ضبط ویدئو با رزولوشن 4K  با سرعت 60 فریم در ثانیه است. همچنین دارای حالت جدیدی با سرعت 100 فریم در ثانیه با رزولوشن 4K  و HDR است که می‌تواند برای ایجاد ویدیو‌های اسلوموشن استفاده شود. پهپاد جدید همچنین پروفایل‌های رنگی 10 بیتی D-Log M و HLG را برای انعطاف بیشتر در پس‌پردازش ارائه می‌دهد. برای انتقال داده، پهپاد از کنترلر DJI RC-2 استفاده خواهد کرد که از طریق آن، ویدئوی 1080p  با سرعت 60 فریم در ثانیه تا فاصله‌ای حداکثر 20 کیلومتر ارسال می‌شود.

هلی شات DJI Mini 4 Pro در تاریخ ۲۵ سپتامبر با قیمت احتمالی ۷۹۹ یورو یا با لوازم جانبی Fly More Combo و یک کنترلر RC با قیمت ۱۱۲۹ یورو عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.