انتشار رسمی اپلیکیشن دسکتاپ Microsoft Teams

مایکروسافت در حال راه اندازی یک برنامه Microsoft Teams  بازطراحی شده در ویندوز و مک است و در باز طراحی این برنامه  از ویندوز 11 الهام گرفته است.

به گزارش تکناک، اپلیکیشن Microsoft Teams  با نسخه‌های تازه طراحی شده برای ویندوز 11 و macOS، سریعتر و آسان‌تر در استفاده و تحت تأثیر زبان طراحی Fluent Design ویندوز 11 قرار گرفته است.

کاربران می‌توانند با تغییر وضعیت یک سوئیچ در گوشه چپ بالای نسخه کلاسیک اپلیکیشن Teams، به این نسخه جدید دسترسی پیدا کنند و از بهبود عملکرد و کاهش استفاده از حافظه بهره مند شوند.

این اپلیکیشن شامل اثرات Fluent Design، قابلیت تغییر بین تم‌های تاریک و روشن، میانبرهای صفحه کلید بهبود یافته و امکان استفاده از حساب‌های چندگانه است. همچنین شامل Copilot نیز می‌شود که یک دستیار مجازی است که در مکالمات، جلسات و فرآیند تصمیم‌گیری کمک می‌کند.

مایکروسافت در حال عرضه نسخه‌ای بازطراحی شده و تجدیدنظر شده از اپلیکیشن Teams برای ویندوز 11 و macOS می‌باشد. این نسخه با نسخه مصرف‌کننده‌ی Teams نباید اشتباه گرفته شود، بلکه یک نسخه جدید از نسخه کار، تحصیل و آموزشی این اپلیکیشن است که در چند ماه گذشته در حال آزمایش بتا بوده است. برنامه جدید از زبان شیشه مانند Fluent Design ویندوز 11 الهام گرفته است و همچنین سریعتر و استفاده از آن بسیار ساده تر است.

برای دریافت نسخه جدید Microsoft Teams امروز، فقط کافیست یک سوئیچ را در گوشه چپ بالای نسخه کلاسیک اپلیکیشن Teams تغییر دهید. نیازی به دانلود یک اپلیکیشن جدید نیست، زیرا همه در طول ماه‌های آینده این تجربه جدید را دریافت خواهند کرد.

اما تغییر دادن این سوئیچ ممکن است ارزش داشته باشد، زیرا اپلیکیشن از Edge WebView 2 استفاده می‌کند که عملکرد سریع‌تر و استفاده کمتر از حافظه (تا 50٪) نسبت به نسخه کلاسیک Teams را فراهم می‌کند.

کاربران مک نیز این پیشرفت را دریافت می‌کنند، زیرا مایکروسافت می‌گوید که اپلیکیشن مک اکنون برای جابه‌جایی بین چت‌ها و کانال‌ها سریع‌تر و برای استفاده از چند مانیتور بهینه تر است.

بعضی از امکانات دیگر این اپلیکیشن شامل اثرات Fluent Design می‌شود. شما می‌توانید ظاهر شیشه‌ای و روشن‌تر را در نوار کناری، نوار عنوان و لیست پیام‌های خود مشاهده کنید. این اپلیکیشن حتی قادر است بر اساس تنظیمات ما، بین تم‌های تاریک و روشن تغییر کند و گزینه‌های جدیدی نیز برای علامت‌گذاری تمام موارد به عنوان خوانده شده در فید خود و گزینه‌های تم جدید برای گفتگوها وجود دارد. حتی میانبرهای صفحه کلید نیز بهبود یافته‌اند تا ناوبری را آسان‌تر کنند و شما در نهایت می‌توانید از چند حساب با یک اپلیکیشن Microsoft Teams استفاده کنید.

البته، اگر سازمان شما اجازه دسترسی به آن را بدهد، نمی‌توانیم Copilot در Teams را نیز فراموش کنیم. شما می‌توانید از Copilot برای دستیابی به آنچه که ممکن است در مکالمات تان از دست داده باشید، بررسی نقاط اصلی در جلسات، تنظیم موارد قابل اجرا و تصمیم‌گیری بدون لزوم بررسی لیست پیام‌های خود، استفاده کنید. به طور اساسی، این یک دستیار مجازی برای Teams است که به شما کمک می‌کند زندگی تان را آسان‌تر کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.