انتشار نسخه بتا Messages Magic Compose

یکی از اعلان‌های هیجان‌انگیز هوش مصنوعی مولد در رویداد I/O 2023، مربوط به ارائه قابلیت Messages Magic Compose اندروید بود و گوگل اکنون ارائه این ویژگی برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا را آغاز کرده است.

به گزارش تکناک، Magic Compose در ابتدا قرار بود تابستان امسال وارد نسخه بتا شود، اما گوگل اکنون آماده ارائه تدریجی آن به صورت محدود در صورت وجود شرایط زیر است:

۱. شما باید برای برنامه بتای Google Messages در Play Store ثبت نام کنید

۲. این بتا در حال حاضر فقط «به زبان انگلیسی در تلفن‌های اندرویدی دارای سیم‌کارت ایالات متحده» برای افراد ۱۸ سال و بالاتر در دسترس است.

۳. اعضای Google One Premium در اولویت دسترسی خواهند بود. با ارائه در دیگر مناطق،Google Search Generative Experience در آینده به روشی مشابه در دسترس خواهد بود.

این سطح اشتراک از 9.99 دلار در ماه (یا 99.99 دلار در سال) برای 2 ترابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود. این طرح همچنین همراه با Google Workspace Premium برای ویژگی‌های Meet اضافی و 10 درصد بازپرداخت برای خریدهای Google Store ارائه می‌شود. سایر ویژگی‌های موجود در سطوح پایین‌تر اشتراک شامل Google One VPN، ابزارهای بیشتر ویرایش در Google Photos ، و نظارت بر وب تاریک است.

پس از ارائه اولیه Messages Magic Compose ، با باز کردن یک چت RCS،آیکون جدید مداد درخشان در قسمت متن خودنمایی و کاربر را به بررسی آن ترغیب می‌کند. طبق اعلامیه گوگل، اعلان ایمیلی وجود نخواهد داشت و هنگام دریافت آن کاربران فقط نماد پیشنهادات پیام را در مکالمه‌ها مشاهده خواهند کرد.

نحوه عملکرد Magic Compose

با فعال شدن Messages Magic Compose در چت‌ها، حداکثر 20 پیام قبلی به منظور ایجاد پیشنهادات مرتبط و متنی به سرورهای گوگل ارسال می‌شود. پیام‌های ارسالی شامل ایموجی‌ها، واکنش‌ها و نشانی‌های اینترنتی می‌شود، اما پیام‌های دارای پیوست و صوتی یا تصاویر را شامل نمی‌شود. با این حال، “شرح تصویر و رونویسی صدا ممکن است ارسال شود.”

گوگل به صراحت اشاره می کند که این پیام های ارسالی ذخیره نمی شوند یا برای آموزش مدل های یادگیری ماشینی استفاده نمی‌شوند. پس از ایجاد پیشنهادات، گوگل دیگر از پیام‌های سرورها استفاده نخواهد کرد و هنگام عدم استفاده از Messages Magic Compose هیچ پیامی به گوگل ارسال نخواهد شد.

در ادامه لیستی از پیشنهادها به شما ارائه خواهد شد و با انتخاب یکی از آنها در قسمت متن قرار می گیرد. انتخاب نماد مداد درخشان، امکان سفارشی سازی پیشنهاد یا هر گزینه نوشته شده دیگر با یکی از هفت سبک سفارشی Remix، Excited، Chill، Shakespeare، Lyrical، Formal، یا Short را فراهم می‌کند. برخی از موارد ایجاد‌شده به خصوص در مورد درج ایموجی سنگین خواهند بود. همچنین می‌توان در مورد میزان مطلوبیت پیشنهادات نظر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.