انتشار نسخه بتا One UI 6.0 در 4 کشور دیگر

هفته گذشته، سامسونگ بالاخره نسخه بتا One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را برای سری گلکسی S23 در آلمان، کره جنوبی و ایالات متحده منتشر کرد و طبق شایعات کشورهای بیشتری در هفته های بعد به این نسخه بتا دسترسی خواهند یافت.

به گزارش تکناک، این شرکت اکنون انتشار به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 در چهار کشور دیگر را اعلام خواهد کرد.

انتشار One UI 6.0 beta در چین، هند، لهستان و بریتانیا

سامسونگ در وب سایت خود به انتشار نسخه بتاOne UI 6.0  در چین، هند، لهستان و بریتانیا اشاره کرده است. انتشار به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 در این کشورها با توجه به انتشار به‌روزرسانی بتای One UI 5.0 در سال گذشته بدیهی است.

این شرکت زمان ارائه به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 در این چهار کشور را اعلام نکرده‌است. این نسخه ممکن است اواخر این هفته منتشر شود.

احتمالا پس از انتشار دومین نسخه بتا One UI 6.0 در آلمان، کره جنوبی و ایالات متحده، همان به‌روزرسانی به عنوان اولین به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 در چین، هند، لهستان و بریتانیا منتشر خواهد شد. ساکنان این کشو‌رها به منظور نصب One UI 6.0 بر گلکسی S23 خود، باید در برنامه Samsung Members ثبت‌نام کنند. پس از مشاهده بنر آن در صفحه اصلی برنامه برای ثبت نام One UI 6.0 beta، می توانید با ورود به حساب سامسونگ خود، دستگاه خود را ثبت کنید.

همچنین ممکن است سامسونگ در هفته‌های آینده به‌روزرسانی One UI 6.0 را برای گوشی‌های بیشتری از جمله گلکسی S22، گلکسی S22+، گلکسی S22  اولترا، گلکسی Z Flip 5 و گلکسی Z Fold 5 منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.