انتشار ویدیویی جدید از گیم پلی بازی Splinter Cell

انتشار ویدیویی جدید از گیم پلی بازی Splinter Cell

به تازگی یک ویدیوی گیم پلی جدید برای بازی Splinter Cell با ماد RTX Remix منتشر شده است، که کیفیت گرافیکی بالاتر این بازی خاطره‌انگیز قدیمی را نشان می‌دهد.

به گزارش تک‌ناک، در حالی که منتظر بازی Splinter Cell Remake یوبیسافت بودیم، یک یوتیوبر تازه‌کار به نام skurtyyskirts در حال کار بر روی یک ماد با نام  RTX Remix انویدیا برای بازی Splinter Cell اصلی است و اولین ویدیوی این بازی نیز منتشر شد. از آنجایی که این ماد هنوز در حال توسعۀ فعال است، مشکلاتی دارد و در دسترس عموم نیست، امّا باید گفت که نتایج اولیه چشمگیر به نظر می‌رسد.

بازی Splinter Cell اصلی که در ابتدا برای Xbox در سال 2002 به عنوان یک قاتل Metal Gear Solid منتشر شد، در آن زمان دارای جلوه‌های نورپردازی شگفت‌انگیزی بود. همان‌گونه که گفته شد، یوبیسافت اکنون در حال کار بر روی ریمیک بازی است که توسط طراح اصلی بازی Far Cry 6 رهبری می‌شود. به گفتۀ یوبیسافت، این ریمیک یک داستان بازنویسی شده و به روز را برای مخاطبان امروزی ارائه می‌دهد.

بازی Splinter Cell Remake قرار است برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شود، امّا هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. ما برخی از اطلاعات در مورد بازی Splinter Cell اصلی را برای شما در ادامه می‌آوریم:

«تو سم فیشر هستی یک عامل سایۀ تنها در دنیایی که ثانیه‌های از دست رفته می‌تواند به نقشه‌های تروریستی اجازه دهد تا به واقعیت مرگبار تبدیل شوند. شما در قلب قلمرو متخاصم عمل می‌کنید. فرستاده شده برای اجرای مأموریت‌های غیرممکن و آخرین راه‌حل دولت خود، که در صورت دستگیری یا کشته شدن، دولت وجود شما را انکار خواهد کرد. شما یک مأمور مخفی هستید.

هنگامی که دو مأمور سیا به طور مرموزی در جمهوری شوروی سابق جورجیا ناپدید می‌شوند، آژانس زیرمجموعۀ مخفی NSA، ردۀ سوم، سم فیشر، تواناترین مأمور را برای بازیابی آنها مستقر می‌کند. فیشر یک توطئه عمیق‌تر را کشف می‌کند، توطئه‌ای که نظم جهانی را بی‌ثبات و جرقۀ درگیری هسته‌ای را می‌زند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram