انتشار یک بروزرسانی مهم برای بازی Immortals of Aveum

بازی Immortals of Aveum با آپدیت جدید از ویژگی AMD FSR 3 روی پلتفرم‌ها پشتیبانی می کند

استودیو  Ascendant، سازنده بازی Immortals of Aveum که به عنوان یک اثر شوتر اول شخص مبتنی بر جادو شناخته می‌شود، بروزرسانی جدید و مهمی را برای این عنوان منتشر کرد.

به گزارش تکناک، این بروزرسانی که نسخه 1.0.6.4 بوده، موجب اضافه شدن ویژگی گرافیکی AMD FidelityFX Super Resolution 3 به نسخه رایانه شخصی و کنسول نسل نهمی بازی می‌شود. در کنار ویژگی‌های نسل جدید فریم، نسخه رایانه شخصی بازی Immortals of Aveum با فناوریFSR 3، در اجرای گیم پلی بسیار گرافیک بهتری ارائه می‌دهد.

در واقع بازیکنان رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهمی قادرند از پشتیبانی FSR 3 برای نمایشگرهای با نرخ نوسازی متغیر استفاده کنند. البته دیگر ویژگی این آپدیت چندان چشمگیر و بزرگ نیست و مورد گفته شده برجسته‌ترین قابلیت آپدیت جدید است. از دیگر ویژگی بروزرسانی جدید باید به رفع اشکال جزئی برای مانع پیشرفت، افزودن متن محلی و به‌روزرسانی انویدیا DLSS 3.7 و Streamline 2.4 اشاره کرد که کیفیت تصویر را برای کاربران کارت‌های گرافیک انویدیا RTX بهتر می‌کند.

 بازی Immortals of Aveum

درباره این عنوان باید بیان داشت سازنده در ساخت آن بودجه 125 میلیون دلاری داشته و توانسته یک اثر قابل قبول ارائه دهد. این بازی در تابستان 2023 منتشر شد و پلتفرم مقصد آن کنسول ایکس باکس سری ایکس /اس، رایانه شخصی و پلی استیشن 5 بود. متاسفانه در تابستان گذشته با انتشار عناوین موفق، این بازی چندان دیده نشد و جوایز خاصی را به خود اختصاص نداد.

انتشار این بازی برعهده شرکت الکترونیک آرتز قرار داشت. گفته شده بودجه ساخت این بازی 85 میلیون دلار بود و هزینه بازاریابی به 40 میلیون دلار رسید. متاسفانه سود چندانی عاید شرکت EA نشده و این کمپانی نتوانست به موفقیت بزرگی با این اثر شوتر اول شخص مبتنی بر جادو دست یابد.

انتظار داریم بزودی آمار فروش این بازی هم منتشر شود تا اطلاعات بیشتری از وضعیت آن دردسترس قرار گیرد. پیش بینی شده بزودی بروزرسانی های دیگری هم برای رفع مشکل ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.