انتشار ۴ بازی جذاب و پرطرفدار جدید در استیم

شرکت یوبی‌سافت، بازی Far Cry 6 و سه بازی دیگر خود را به فروشگاه استیم شرکت Valve می‌آورد.

به گزارش تکناک، به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت در ماه‌های آینده تعدادی بازی دیگر را به Steam اضافه خواهد کرد. همانطور که توسط PC Gamer مشاهده شده، بازی های Far Cry 6، Riders Republic، Rainbow Six Extraction و Monopoly Madness به ترتیب در تاریخ ۱۱ مه، ۸ ژوئن، ۱۵ ژوئن و ۲۲ ژوئن در فروشگاه قرار خواهند گرفت.

در حال حاضر در رایانه، همه چهار بازی تنها در Epic Games Store و Connect marketplace خود یوبی‌سافت در دسترس هستند.

شرکت یوبی‌سافت بعد از سه سال غیبت از این پلتفرم، در زمستان ۲۰۲۲ دوباره شروع به عرضه بازی‌های خود در Steam کرد. اولین دسته بازی‌ها شامل Assassin’s Creed Valhalla و Anno 1800 بودند. در آغاز سال 2023، این شرکت سپس The Division 2 و Watch Dogs: Legion را در میان عناوین انگشت شمار دیگری که قبلاً در Steam در دسترس نبودند، منتشر کرد.

وقتی که یوبی‌سافت از فروشگاه Steam در سال ۲۰۱۹ خارج شد، اعلام کرد که این تصمیم باعث افزایش پیش خرید The Division 2 در فروشگاه خود (جایی که یوبی‌سافت نیازی به پرداخت ۳۰ درصد از فروش به ولوو نداشت) شده است.

digikala

یوبی‌سافت به‌شدت به بازگشت به بازار Steam علاقه‌مند است. با این حال، شرکت تنها اعلام کرده است که همیشه در حال بررسی روش‌های مناسب برای ارائه بازی‌های خود به مخاطبان در پلتفرم‌های مختلف هستیم. این نشان می‌دهد که شاید تعامل با کاربران Steam، ارزش بیشتری را نسبت به ارائه بازی در کنار شریکی مانند Epic داشته باشد.

 

 

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.