اولین تریلر بازی Metroid Prime 4: Beyond منتشر شد

 بازی Metroid Prime 4: Beyond

اولین تریلر جدید بازی Metroid Prime 4: Beyond سرانجام در جریان جدیدترین رویداد نینتندو دایرکت، به نمایش درآمد.

به گزارش تک‌ناک، بازی Metroid Prime 4 در ابتدا سال 2017 معرفی شد، زمانی که نینتندو سوییچ هنوز در مراحل ابتدایی خود بود و از آن زمان تاکنون گزینه‌ای فراتر از یک لوگوی اصلی ندیده‌ایم. این بازی در ابتدا با همکاری Bandai Namco ساخته می‌شد، امّا به دلایلی این همکاری لغو و پروژه دوباره راه‌اندازی شد و بیش از پنج سال در استودیوی اصلی Metroid Prime Retro تحت توسعه قرار گرفت.

در این تریلر کوتاه منتشر شده، ساموس نشان داده می‌شود که در حال لمس یک سیاره و درگیری شدید با چند دزد دریایی فضایی، قبل از رویارویی با یک شکارچی ترسناک است. همچنین پس از آن می‌بینیم که او در سیاره‌ای سرسبز ظاهر می‌شود.

تصاویر موجود در تریلر کاملاً چشمگیر هستند، حتی فراتر از آنچه که اغلب انتظار دارید در سوییچ ببینید. نینتندو اعلام کرده است که بازی Metroid Prime 4: Beyond تا سال 2025 عرضه نخواهد شد. در حالی که ما هیچ تأییدی در این زمینه نداریم، امّا امکان آن وجود دارد که این بازی یک عنوان cross gen برای جانشین سوئیچ آیندۀ نینتندو باشد، البته این فقط یک پیش‌بینی است.

بدیهی است که از نظر فنی به اندازۀ جدیدترین بازی‌های شوتر نسل فعلی در PS5 چشمگیر نیست، امّا باید انتظارات واقع‌بینانه‌ای داشته باشیم. به احتمال زیاد بازی Metroid Prime 4: Beyond برای نینتندو سوییچ 2 نیز در دست ساخت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.