اولین تصاویر از گلکسی بوک‌ ۳ اولترا منتشر شد

پیش از این صحبت از رونمایی سری گلکسی بوک‌ ۳ در کنار گلکسی اس 23 بود اما خبر آمده این دستگاه‌ها در جریان رویداد Galaxy Unpacked 2023 Part 1 در هفته اول فوریه 2023 به طور رسمی معرفی خواهند شد.

به گزارش تکناک،  اکنون، اولین تصاویر سری گلکسی بوک‌ ۳ فاش شده‌است و به نظر می‌رسد سامسونگ اولین لپ‌تاپ اولترا خود را ارائه خواهد کرد.

افراد حاضر در TheTechOutlook اولین مجموعه از تصاویر تبلیغاتی گلکسی بوک 3 اولترا، گلکسی بوک 3 پرو و گلکسی بوک 3 پرو 360 را فاش کرده اند.

هر سه لپ تاپ کاملا نازک و به نظر با طراحی فلزی هستند. گلکسی‌بوک‌۳ اولترا دارای یک صفحه نمایش بزرگ و یک صفحه کلید تمام صفحه به همراه صفحه اعداد است. بنابراین، امکان ارائه آن با صفحه نمایش 15.6 یا 16 اینچی وجود دارد. دستگاه دارای یک بریدگی شبیه به مک بوک پرو در زیر موس دستگاه برای باز کردن صفحه نمایش است.

با توجه به نام آن، امکان عرضه آن با ویژگی های درجه یک مانند صفحه نمایش Super AMOLED با ریفرش ریت بالا، پردازنده Core i7/i9 اینتل، احتمالاً یک GPU اختصاصی و یک باتری با ظرفیت بالا وجود دارد. به نظر می رسد وب کم آن شامل چندین سنسور به منظور وجود سیستم احراز هویت Windows Hello با اسکنر IR می‌شود.

گلکسی بوک 3 پرو و گلکسی بوک 3 پرو 360 دارای چندین پورت USB Type-C و اسلات کارت microSD هستند. گلکسی بوک 3 پرو ممکن‌است دارای سه پورت USB نوع C (احتمالا تاندربولت 4)، در حالی که گلکسی بوک 3 پرو 360 به دلیل لولای 360 درجه تنها دارای دو پورت USB Type-C خواهند بود. گلکسی بوک 3 پرو 360 همچنین دارای صفحه نمایش لمسی چرخشی با پشتیبانی از قلم S است.

همچنین می‌توان انتظار ورود پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل به لپ‌تاپ‌های گلکسی‌بوک ۳ سامسونگ را داشت و ممکن است این مدل‌ها برخی از ویژگی‌های اکوسیستم سامسونگ، از جمله سوئیچ خودکار بادز، Quick Share، S Note و Second Screen را به همراه داشته باشند. در اوایل فوریه اطلاعات بیشتری در مورد این لپ تاپ ها در دست خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.