اولین نسخه iOS 16.4 اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟

اپل نسخه‌های بتای عمومی iOS 16.4، iPadOS 16.4 و macOS Ventura 13.3 مجهز به ایموجی‌های جدید، اعلان‌های مربوط به برنامه‌های تحت وب در سیستم‌عامل‌های موبایل و موارد دیگر را منتشر کرده است.

به گزارش تکناک، این نسخه یک روز پس از دسترسی توسعه دهندگان به نرم افزار جدید منتشر شد.

نسخه‌های جدید نرم‌افزار اپل، اولین نسخه‌های شامل جدیدترین مجموعه‌های ایموجی قبل از استفاده آنها در سایر دستگاه‌ها است، و iOS 16.4 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در نسخه جدید موارد جدید از Unicode 15.0 قابل مشاهده است.از دیگر ویژگی‌هایی در حال آزمایش، پشتیبانی 5G مستقل، اعلان‌ از برنامه‌های تحت وب، قابلیت تشخیص چرخش و جهت‌گیری حالت شناور قلم اپل ، بازگشت به‌روزرسانی HomeKit حذف شده در iOS 16.2 و پیش نمایش محتوا برای پیوندهای Mastodon در iMessage می‌توان اشاره کرد.

اگر شما در پورتال بتای عمومی اپل ثبت نام کرده باشید، میتوانید به نسخه جدید IOS ّروز رسانی کنید

برای نصب نسخه بتای iOS 16.4 بر روی آیفون و آیپد خود، باید در سایت اپل ثبت نام کنید و نصب بتا عمومی را از طریق پورتال نرم افزار بتا آن فعال کنید.

نرم افزار بتا نهایی نیست و ممکن است مشکلات جدیدی در دستگاه شما ایجاد کند. به همین دلیل، این فرآیند شامل موافقت شما با بسیاری از شرایط و ضوابط می‌شود. پس از فعال‌سازی نرم افزار بتا، باید یک پروفایل را در تلفن خود نصب کنید. این پروفایل امکان نمایش نسخه جدید در Settings > General > Software Update را می‌دهد.

با این حال، با اجرا iOS 16.4، این مراحل ساده‌تر خواهد شد، و نسخه‌های بتای آینده به Apple ID، بدون نیاز به نصب پروفایل متصل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.