اولین گوشی‌های تاشو وان پلاس چه نام دارند؟

وان‌پلاس در حال کار بر روی گوشی هوشمند تاشو است و به نظر می رسد به سرعت در این زمینه در حال پیشرفت است. با توجه به لیست های نظارتی، وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه «OnePlus V Fold» و «OnePlus V Flip» می‌باشد.

به گزارش تکناک، شایعات در مورد عرضه گوشی تاشو توسط وان‌پلاس و انتظار عرضه اولین گوشی تاشو توسط این برند در سال جاری در جریان بوده است. با این حال، از زمان پافشاری بیشتر Oppo، شرکت تعیین‌کننده پروژه های آتی وان‌پلاس، برای عرضه بیشتر دستگاه‌های تاشو، احتمال عرضه قریب الوقوع آنها بیشتر شده است.

سری Oppo Find N2 برای اولین بار در پایان سال 2022 با Oppo Find N2 خیره کننده نمایان شد و Oppo Find N2 Flip قرار است در چند هفته آینده به طور کامل عرضه شود. اما تنها یکی از این گوشی ها در صحنه جهانی عرضه خواهد شد. با این‌حال، هیچ یک در ایالات متحده مشاهده نخواهد شد. در عوض، نقش فراهم کردن گوشی های تاشو Oppo در بازارهای ایالات متحده و سایر بازارها بر عهده وان‌پلاس خواهد بود.

اکنون، در فهرست علامت تجاری اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA)، اسامی دستگاه‌های وان‌پلاس تاشو با نام‌های OnePlus V Fold و OnePlus V Flip ظاهر شده‌است.

این اسامی اولین بار توسط موکول شارما در توییتر مشاهده شد، و با جستجو در CNIPA تایید شدند. همچنین شارما افزود آزمایش داخلی حداقل بر روی یکی از این دستگاه ها در حال انجام است.

همچنین می‌توان از تصادفی نبودن انتخاب این نام ها و شباهت آنها با نام گوشی‌های تاشو سامسونگ برای رقابت با آنها مطمئن بود. («OnePlus V Fold» و «Samsung Galaxy Z Fold»)

تاکنون، ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد اولین گوشی های تاشو وان‌پلاس و هیچ نشانه واقعی از تاریخ عرضه، قیمت، یا حتی تفاوت آنها با نسخه های اوپو به غیر از نرم افزار آنها وجود ندارد. صرف نظر از این مساله، با داغ شدن بازار دستگاه‌های تاشو، همه منتظر عرضه این دستگاه ها در ماه های آینده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.