اپل برنامه ای برای رقابت با ChatGPT ندارد

فقط چند ماه دیگر به رویداد WWDC مانده است و انتظار می رود شرکت اپل به طور کامل با آخرین پیشرفت‌های نرم‌افزاری خود سر و صدا خواهد کرد.

به گزارش تکناک، یکی از زمینه هایی که اپل امسال به طور عمده روی آن تمرکز کرده است، هوش مصنوعی است. اما اگر امیدوارید که اپل می تواند هوش مصنوعی بسازد که به پای Bing یا ChatGPT برسد، کاملا اشتباه می کنید.

اخیرا شرکت اپل همایش سالانه خود را برگزار کرده است. در این همایش محور کل بحث ها در مورد پیشرفت های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بود. اما در این رویداد اپل، در مورد یک رقیب مناسب برای ChatGPT صحبت نشد.

طبق گفته خبرنگارانی که در این همایش شرکت کرده اند، اپل در این همایش، توسعه این هوش مصنوعی را تحسین کرده است. اپل می گوید که پیشرفت هوش مصنوعی، سریعتر از همیشه در حال حرکت است. همچنین این شرکت اظهار داشت که تیم فعلی که بر روی توسعه هوش مصنوعی اپل کار می کنند واقعاً در خط مقدم هستند. اما در این همایش زیاد به جزئیات پرداخته نشد.

اپل ChatGPT

سخنرانی اصلی این همایش، واقعاً پر از چیزهایی بود که در دنیای هوش مصنوعی اپل باید منتظر آنها بود. اما یکی از خبرنگارانی که در این همایش بود می‌گوید که هیچ حرف مهمی راجع به هوش مصنوعی زده نشد. به عبارت دیگر، اپل اصلاً در مورد توسعه رقیب جدیدی برای ChatGPT یا Bing حرفی نزد.

با این حال، این بدان معنا نیست که اپل در حال حاضر روی توسعه رقیب  ChatGPT کار نمی کند. نکته اصلی این است که حتی اگر این شرکت در حال کار بر روی آن باشد، این هوش مصنوعی، امسال در رویداد WWDC حاضر نخواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.