اپل دسترسی سفارشی جدید برای iOS ایجاد می‌کند

با توجه به شواهد ارائه شده توسط 9to5Mac  ، اپل در حال تست یک حالت دسترسی سفارشی جدید در آخرین نسخه بتای iOS 16.2  با امکان تنظیم مواردی مانند اندازه برنامه‌ها در صفحه اصلی است.

به گزارش تکناک، طبق گفته اپل دسترسی سفارشی « قابلیت قابل تنظیم، کارآمد و سریع برای استفاده از آیفون و آی‌پد » را ارائه خواهد داد.

به نظر می‌رسد با استفاده از این حالت دسترسی، کاربر قادر به تغییر برخی از تنظیمات دستگاه iOS خود به‌منظور سهولت استفاده از آن خواهد بود.

طبق گزارش 9to5Mac، با حالت جدید، کاربران قابلیت تنظیم مواردی مانند رابط کاربری و متن بزرگتر، برنامه های موجود در صفحه اصلی، مخاطبین مجاز و دسترسی به دکمه های سخت افزاری هنگام فعال بودن ای حالت دسترسی ، خواهند داشت.

در اسکرین شات های منتشر شده، می توان ویژگی‌های آن مانند نماد برنامه بسیار بزرگتر، یک دکمه بازگشت بزرگ و یک رابط کاربری ساده تر در برنامه پیام ها را هنگام فعال‌سازی مشاهده کرد.

اپل در حال تست یک حالت دسترسی سفارشی جدید در آخرین نسخه بتای iOS 16.2  با امکان تنظیم مواردی مانند اندازه برنامه‌ها در صفحه اصلی استدسترسی سفارشی

در صورت انتشار، حالت دسترسی سفارشی جدید به مجموعه چشمگیر ویژگی‌های دسترسی مفید iOS اضافه خواهد شد، اما متأسفانه، از زمان انتشار آن، اطلاعاتی موجود نمی‌باشد. 9to5Mac می‌گوید حالت دسترسی سفارشی در نسخه بتای دوم iOS 16.2 دیده‌شده‌است و درنتیجه ویژگی‌ای نیست که افراد در به‌روزرسانی بتا در حال حاضر بتوانند از آن استفاده کنند، که می‌تواند نشان دهنده ارائه این ویژگی در آینده دورتری باشد. و ظاهرا اپل علاقه‌ای به اظهار نظر در این حیطه ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.