ایستگاه کاری جدید  ThinkStation PX لنوو معرفی شد

لنوو جدیدترین ایستگاه‌های کاری پرچمدار خود را در چین معرفی کرده است. Lenovo ThinkStation PX با پردازنده دو سوکته Xeon scalable و گرافیک RTX 6000 پرچمدار عرضه می‌شود.

به گزارش تکناک، این خانواده شامل سه مدل مختلف است. نسل جدید ThinkStation PX، سه ماه پس از عرضه ایستگاه کاری‌های ThinkStation P5 و P7 به بازار عرضه می‌شود.

لنوو ThinkStation PX اصول طراحی خود را از خودروهای لوکس آستون مارتین الهام گرفته است. آستون مارتین سازنده خودروهای اسپرت با عملکرد بالا می‌باشد و گزارش شده است که این ایستگاه کاری از خودروی اسپرت لوکس DBS الهام گرفته است.

ایستگاه کاری، برخی از دینامیک هوایی که در DBS یافت می‌شوند را به‌کار گرفته است. ThinkStation PX از یک نمای ورودی هوای سه بعدی در جلو استفاده می‌کند. این با سیستم خنک کنندگی سه کاناله لنوو برای جریان هوای حداکثر ترکیب می‌شود. همچنین، ایستگاه کاری دارای طراحی قابل تعویض نوآورانه است، در حالی که فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقاء در جلوی دستگاه قرار دارد.

لنوو ThinkStation PX دارای پردازنده Xeon دو سوکته با حداکثر 120 هسته CPU است. همچنین، عملکرد آن نسبت به نسخه‌های قبلی تا 53% بهبود یافته است. این ایستگاه کاری حداکثر چهار گرافیک نوع NVIDIA RTX 6000 Ada architecture با دو شیار را پشتیبانی می‌کند. این ایستگاه کاری، کاربران را در انجام جریان‌های کاری پیچیده از جمله پس‌تولید خلاقانه و فعالیت‌های شبیه‌سازی CAE، یاری می‌دهد.

ایستگاه کاری جدید ThinkStation PX دارای ظرفیت حافظه DDR5 تا 4 ترابایت است. همچنین، از اتصال با سرعت بالای PCIe Gen 5 پشتیبانی می‌کند.

سری Lenovo ThinkStation PX شامل مدل بالاتری با قیمت 348,799 یوان چینی (48,944 دلار) می‌باشد. این محصول می‌تواند به صورت مستقیم از JD.com خریداری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.