این بازی‌های بزرگ ایکس‌باکس به زودی عرضه می شوند

خبر فوری! لیست بازی‌های بزرگ ایکس‌باکس برای پاییز و بهار منتشر شد!

رئیس بخش محتوای بازی و استودیوهای ایکس باکس از سری بازی های جدید مایکروسافت برای انتشار در پاییز 2024 و بهار 2025 خبر داد.

به گزارش تک‌ناک، روز گذشته، مت بوتی، رئیس بخش محتوای بازی و استودیوهای ایکس باکس، در آخرین قسمت پادکست Strictly Business که توسط جنیفر ماس از Variety میزبانی می‌شد، حضور داشت و از این فرصت استفاده و ادعا کرد که استودیوها بالأخره به ریتم عرضۀ بازی مورد انتظار رسیده‌اند. او همچنین اعلام کرد که مایکروسافت برای پاییز 2024 و بهار 2025 یک لاین آپ بازی عالی دارد و آماده است تا یک رویداد نمایش قوی را در سال بعد اجرا کند.

در رویداد ایکس باکس امسال شاهد یکی از بهترین نمایش‌های مایکروسافت بودیم که به لطف گستردگی بازی‌های AAA در بخش‌های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مت بوتی در این زمینه گفت: این اولین فرصت ما برای همۀ استودیوها بود که واقعاً در یک لحظه گرد هم بیایند. برخی از موقعیت‌های بحرانی و هیجاناتی که ما داشتیم و توانستیم بازی‌های متعددی را ارائه کنیم، نشان می‌دهد که برای اولین بار تیم‌های ما توانسته‌اند دور هم جمع شوند.

وی تصریح کرد: ما همچنین شروع به ارائه ریتمی کرده‌ایم که همیشه آرزوی آن را داشته‌ایم و این واقعاً تعهد ما به بازیکنانمان است تا یک ریتم بسیار ثابت‌تر و قابل پیش‌بینی‌تر از بازی‌ها ارائه کنیم.

رئیس بخش محتوای بازی و استودیوهای ایکس باکس خاطر نشان کرد: ما در سال 2018 کار خود را واقعاً با استودیو ایکس‌ باکس شروع کردیم، سپس خرید فوق‌العادۀ ZeniMax/Bethesda را داشتیم و پاییز گذشته نیز Activision/Blizzard/King را وارد کردیم. امّا مدتی طول کشید تا تمام اینها به سرانجام برسد. احساس ما این است که این شروع گامی برای آینده می‌باشد.

بوتی بیان کرد: یکی از مواردی که باعث می‌شود برای آمدن سال بعد مشتاق باشیم، این است که امیدواریم در ژوئن آینده یک ترکیب و ویترین عالی ارائه دهیم.

وی در این باره اعلام کرد: ما از پاییز تا بهار ترکیب بسیار بزرگی خواهیم داشت و هر بازی که ارائه می‌شود به طور قطع فرصتی برای درخشش خواهد داشت.

این مقام مسئول مایکروسافت در گفت‌وگو با جنیفر ماس دربارۀ زمان انتشار هر بازی گفت: در مدت شش ماه تا یک سال آینده به دنبال رشد بهتر و بیشتر هستیم. پیش‌بینی برای تاریخ واقعی بازی‌ها، مانند بسیاری از سرگرمی‌ها، سخت‌ است، به همین دلیل در ارائه بازی‌ها نمی‌توان تاریخ دقیق را اعلام کرد، امّا ما حتماً یکپارچگی را دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: سعی نمی‌کنیم تصور نادرستی دربارۀ زمان انتشار بازی ایجاد کنیم، بالعکس واقعاً می‌خواهیم در برابر طرفداران خود پاسخگو باشیم و در مورد زمان انتشار به صنعت پاسخگو هستیم.

وبلاگ Obsidian، در زمینۀ تاریخ انتشار برخی بازی‌ها افشاگری انجام داده است، هر چند باز هم عدم قطعیت در تاریخ دقیق وجود دارد. بر این اساس بازی Aowed هنوز به طور رسمی فاقد یک تاریخ انتشار است. به غیر از بازی Obsidian و عنوان مستقل Towerborne در فصل پاییز شاهد عرضۀ بازی‌های Ara: History Untold و Microsoft Flight Simulator 2024 خواهیم بود، در حالی که بازی Age of Mythology: Retold برای اولین بار در اوایل سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.

این موارد فقط از استودیوی بازی Xbox بود و بتسدا بازی Indiana Jones and the Great Circle را در مقطعی قبل از پایان سال راه‌اندازی خواهد کرد و اکتیویژن بلیزارد دارای بازی‌های بزرگ مانند: Diablo IV: Vessel of Hatred، World of :Warcraft: The War Within و Call of Duty: Black Ops 6 است که در اواسط ماه آگوست و اکتبر منتشر خواهد کرد.

در مورد بهار 2025، مت بوتی وعدۀ یک ترکیب عالی را داده است. در حال حاضر، ما فقط تاریخ‌های عمومی 2025 را برای بازی‌های Fable، South of Midnight و DOOM: The Dark Ages داریم. هر دو بازی DOOM و DOOM Eternal در نیمۀ اول سال عرضه شدند، بنابراین آخرین بازی id Software نیز مانند South of Midnight یک کاندیدای قوی برای انتشار است. با وجود این شایعه شده است که Fable در فصل پاییز منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.