این دوچرخه برقی حس ماجراجویی شما را زنده می کند

کمپانی دوچرخه سازی Fezzari Bicycles اطلاعات اولیه دوچرخه کربنی لاستیک پهن آینده خود را با نام Explorer Peak ارائه کرده است.

به گزارش تکناک، این دوچرخه به گونه ای طراحی شده است تا هنگام حرکت در همه مسیرها از خیابان های شهری شلوغ گرفته تا سواحل شنی و حتی مسیرهای پوشیده از برف با بهره گیری از موتور برقی خود ماجراجویی کند.

دوچرخه برقی  2024 Explorer Peak در رویداد اخیر Overland & Outdoor در یوتا آمریکا معرفی شد و در دو پیکربندی در دسترس خواهد بود.

نسخه الیت با یک بدنه تمام کربن در چهار سایز، قیمتی معادل 5499 دلار دارد. توپی تنه محل قرار گرفتن موتور برقی شیمانو مدل Mid-drive Shimano EP801 است که با باتری های شیمانو مطابقت ندارد، اما با یک واحد باتریdowntube  720 وات ساعتی از برند دارفون سازگار است، اگرچه تنظیمات با ظرفیت 835 وات ساعت وعده داده شده است. یک چرخ دنده 12 سرعته SRAM GX Eagle نیز روی این دوچرخه  نصب شده است.

در مورد مشخصات دوشاخ دوچرخه اطلاعات گیج کننده ای وجود دارد زیرا مشخصات داده شده یک دو شاخ کربن سفت و سخت را نشان می دهد، اما رندرهای تبلیغاتی یک دوشاخ تعلیق را نمایش می دهند. در هر صورت، چرخ‌های 27.5 اینچی با لاستیک‌های پهن Maxxis Colossus با پهنای 4.5 اینچی باید از پس دست اندازهای مسیرهای مختلف برآیند.

از دیگر مشخصات دوچرخه می توان به ترمزهای دیسکی هیدرولیک TRP Trail EVO با روتورهای 180 میلی متری، یک پایه صندلی TranzX با زین WTB Volt و یک نوار مسطح آلیاژی با عرض 780 میلی‌متر که به دستگیره‌های Ergon ختم می‌شود، اشاره کرد.

نسخه Comp تقریباً یکسان به نظر می رسد، اما با موتور EP600، چرخ دنده 11 سرعته CUES شیمانو و ترمزهای TRP Slate تجهیز شده است. قیمت این مدل 4599 دلار است.

دوچرخه برقی  Explorer Peak برای عرضه در اوایل سال 2024 برنامه ریزی شده است. افرادی که اکنون پیش خرید می کنند می توانند 200 دلار در قیمت خرده فروشی صرفه جویی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.