این قابلیت جالب به هدست جدید اپل می آید

مارک گورمن در مقاله ای در خبرنامه Power On بلومبرگ عنوان کرد که هدست واقعیت مجازی اپل در آینده ممکن است کوچکتر و سبک‌تر باشد و به صورت سفارشی از کارخانه برای افراد با بینایی ضعیف عرضه شود.

به گزارش تکناک، در ویژن پرو نسل اول، راهکار شرکت برای افرادی که عینک می‌زنند، استفاده از لنزهای اختیاری تولید شده توسط Zeiss در فروشگاه‌های خود است، که باعث ایجاد مشکلاتی در مدیریت تامین و تبدیل فروشگاه به یک سرویس‌دهنده سلامتی می‌شود.

مقاله به این نکته اشاره می‌کند که اتصال یک محصول به نمایشگر سفارشی ممکن است مشکل‌ساز باشد، زیرا نسخه‌ها می‌توانند با گذر زمان تغییر کنند و این موضوع منجر به محدودیت در قابلیت به اشتراک گذاری هدست یا بازفروش آن خواهد شد.

اما احتمالاً اپل در حقیقت درباره این موضوع فکر کرده است و حتی در ماه آگوست اقدام به ثبت اختراع جدیدی کرده است که نشان می‌دهد علاقه‌مند به تولید یک نمایشگر VR یا AR است که قابل تنظیم باشد تا بتواند بینایی فرد را تصحیح کند.

انجام چنین کاری باعث می‌شود که شرکت یک مانع جدید برای ورود به یک محصول که احتمالاً خیلی گران است، اضافه نکند و این برای مشتریانی که حتی در زمان خرید هدست جدید VR حتی نمی‌فهمند که بینایی ضعیفی دارند، می‌تواند مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.