باتری MagSafe  اپل با یک ویژگی جدید عرضه می شود

به نظر می‌رسد اپل در حال کار بر روی یک باتری MagSafe جدید با یک ویژگی جالب باشد وآن را در رویداد پیش روی خود رونمایی کند.

به گزارش تکناک، در اپیزود جدید پادکست MacRumors Show عنوان شد که اپل امیدوار است تا سال آینده تمامی لوازم جانبی خود را به USB-C تغییر دهد.

با توجه به تعداد زیادی لوازم جانبی مختلفی که اپل ارائه می‌دهد، می‌توانید بفهمید که این اتفاق نمی‌تواند با یک ضربه کوچک رخ دهد. با این حال، فرایند تغییر نسبتاً سریع خواهد بود، مشابه تغییری که اپل در سال 2012 ایجاد کرد و از شارژر 30 پینی بزرگ و برگشت‌ناپذیری که در آیفون و آیپد استفاده می‌شد به پورت لایتنینگ مهاجرت کرد.

در طول پادکست، گورمن اشاره کرد که اپل باید نسخه جدیدی از MagSafe Duo را با پشتیبانی از USB-C منتشر کند.

او همچنین در مورد باتری MagSafe به روز شده صحبت می کند در حالی که او مطمئن نیست که آیا یکی از این دو در طی رویداد محصول جدید روز سه‌شنبه معرفی می‌شود یا خیر. جالب‌تر از آن، لوازم جانبی MagSafe جدید است که نویسنده بلومبرگ می‌گوید اپل در حال کار بر روی آن است.

به گفته گورمن، این باتری جدید MagSafe قابل استفاده به صورت پشت سر هم خواهد بود، که به کاربران اجازه می‌دهد چندین باتری را با هم قرار داده و حتی چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند. این امکان با قرار دادن هر آیفون در یکی از طرفین باتری امکان‌پذیر خواهد بود. باتری MagSafe قابل استفاده به صورت پشت سر هم، و البته دارای یک پورت USB-C خواهد بود.

به عنوان یک نکته جالب، نویسنده “بیت اپل” بلومبرگ می‌گوید که نسخه جدید AirPods Pro با یک مورد شارژ کردن سازگار با USB-C (که ممکن است در روز سه‌شنبه رونمایی شود) با عنوان “نسل سوم AirPods Pro” شناخته نخواهد شد. او می‌گوید که این عنوان بعدها، ممکن است در سال 2024 یا 2025، هنگام انجام یک به‌روزرسانی مهم‌تر به محصول، استفاده شود.

در طول پادکست، گورمن همچنین به سری آیفون 15 اشاره کرد و اشاره کرد که چگونه ساختار تیتانیوم در مدل‌های آیفون 15 پرو، گوشی‌ها را سبک‌تر و بادوام‌تر می‌کند، ترکیبی که کاربران آیفون از تجربه آن خوشحال خواهند شد. وی یک نقطه ضعف را نیز مشخص می‌کند و آن این است که تیتانیوم سبک‌تر در مقابل ضربه‌ها در برخی سطوح، نسبت به فولاد ضد زنگ، خسارت‌پذیری بیشتری دارد. اما گورمن می‌گوید که تیتانیوم زیباتر به نظر می‌رسد و اثر انگشت را جذب نمی کند.

آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس به لطف تکنیک جدیدی به نام قالب گیری بیش از حد با فشار تزریق پایین (LIPO) حاشیه های خود را 33 درصد نسبت به مدل های نسل قبلی کاهش داده اند و مارک گورمن نیز در پادکست در مورد این موضوع صحبت می کند. او همچنین انتظار دارد با استفاده از تراشه A17 Bionic با فناوری 3 نانومتری در آیفون 15 Pro، عمر باتری این مدل‌ها حدود 10٪ افزایش یابد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.