بازگشت یک ویژگی محبوب به گلکسی واچ 6

هنوز چند هفته تا معرفی رسمی گلکسی واچ سری 6 سامسونگ فرصت باقی است، اما طبق تصاویر فاش شده، ممکن است ویژگی مورد علاقه طرفداران دوباره احیا شده باشد.

به گزارش تکناک، طبق این تصاویر، قاب چرخان آشنا سامسونگ که به طرز غم انگیزی از سری گلکسی واچ 5 حذف شد، اکنون در رندرهای منتشر شده از گلکسی واچ ۶ کلاسیک توسط MySmartPrice و افشاگر معتبر OnLeaks قابل مشاهده است.

در صورت صحت رندرها، گلکسی واچ 6 کلاسیک تقریباً از نظر بصری شبیه به گلکسی واچ 4 خواهد بود. در این تصاویر گلکسی واچ 6 کلاسیک، تمام مشکی با یک بدنه فلزی براق و یک مچ بند سیلیکونی با یک گیره مغناطیسی به تصویر کشیده شده است. به اطلاعات SamMobile، صفحه نمایش دایره‌ای آن یک صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه 1.47 اینچ است و طبق گزارش های قبلی احتمالاً وضوح تصویر آن 470×۴۷۰ خواهد بود.

همچنین به نظر می رسد دو دکمه در کناره (برای جابجایی طبق مدل های قبلی گلکسی واچ) بدنه وجود دارد. در کنار این افشای اطلاعاتی، هیچ مشخصاتی گزارش نشده است، اما با توجه به گزارش SamMobile، گلکسی واچ 6 کلاسیک به چیپست Exynos W980 با حدود 10 درصد سرعت بیشتر نسبت به چیپست Exynos W920 مورد استفاده در سری گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 مجهز خواهد شد.

همچنین، انتظار می رود سری Samsung Galaxy Watch 6 (first generation of the Galaxy Watch smartwatch) با ردیاب خواب، تجزیه و تحلیل ترکیب بدن، سنسور ضربان قلب، سنسور دما، GPS، NFC و فشارسنج ارائه شود. همچنین طبق شایعات این دستگاه دارای باتری کمی بزرگتر 425 میلی آمپر ساعتی نسبت به گلکسی واچ 5 (410 میلی آمپر ساعت) 44 میلی متری و گلکسی واچ 4 کلاسیک (361 میلی آمپر ساعت) است.

معرفی مجدد قاب چرخان یک حرکت هوشمندانه برای سامسونگ است. بسیاری از طرفداران سری ساعت‌های هوشمند گلکسی هنگام حذف این ویژگی محبوب در سری گلکسی واچ 5، اعتراض کردند. به طور کلی استفاده از قاب چرخان فیزیکی برای کاربران به خصوص آنهایی که انگشتانشان زیاد عرق می‌کند لذت بخش تر است.

هنوز تاریخ عرضه رسمی برای گلکسی واچ 6 سامسونگ مشخص نشده است. اما طبق پیش‌بینی‌ها، احتمالا این شرکت آن را در رویداد Galaxy Unpacked خود (در 26 جولای)، در کنار گلکسی Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Tab S9 رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.