بازی های اختصاصی پلی استیشن به کامپیوتر می آید

عرضه یک بازی جدید برای کامپیوتر، نشانگر تلاش سونی برای ورود به دنیای کامپیوتر و انتقال بازی‌های اختصاصی پلی استیشن به آن است. این موضوع طرفداران کنسول ها را نگران کرده است.

به گزارش تکناک، سونی با عرضه بازی‌های اختصاصی پلی استیشن برای کامپیوتر، شور و هیجانی در نمایشگاه PlayStation ایجاد کرد. بر اساس درز بعضی خبرها، Ratchet & Clank: Rift Apart و Ghost of Tsushima به عنوان انتخاب‌های احتمالی مطرح شدند، اما سونی هیچکدام از آنها را فاش نکرد. به هر حال، با توجه به موفقیت تجاری Returnal و The Last of Us Part 1، منطقی است که انتظار نسخه‌های بیشتری برای کامپیوتر داشته باشیم.

یک هفته بعد، یک توییت غیررسمی از حساب توییتر PlayStation فاش کرد که Rift Apart در واقع در تاریخ ۲۶ جولای برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. اعلام نشدن این اطلاعات در رویداد، ممکن است به دلیل علاقه‌مندی طرفداران PlayStation درباره پورت‌های کامپیوتری باشد.

آیا سونی از تولید کنسول پلی‌استیشن دست خواهد کشید؟

درک منطق پورت‌های کامپیوتری به طور مداوم چالش برانگیز است. مشتریان برای گذشتن از بازی های اختصاصی پلی استیشن  پس از مدتی شگفت زده می‌شوند. اما همچنان، ما موافقیم که هر بازی را به روش خودمان تجربه کنیم. علاوه بر این، برای بازی کردن همان بازی در کامپیوتر با گرافیک و عملکرد بهتر، نیاز به سخت‌افزار قدرتمندی دارید.

عرضه یک بازی جدید برای کامپیوتر، نشانگر تلاش سونی برای ورود به دنیای کامپیوتر و انتقال بازی‌های اختصاصی پلی استیشن به آن است. این موضوع طرفداران کنسول ها را نگران کرده است.

بنابراین، حدس می‌زنیم که نسخه PS5 اگر همزمان با کامپیوتر منتشر شود، همچنان به بازار حاکم خواهد بود. بسیاری از گیمرها اعتمادپذیری و سادگی کنسول‌ها را نسبت به مزایای فناوری کامپیوتر ترجیح می‌دهند.

شاید برخی از کاربران نگران شوند که محبوبیت بازی های اختصاصی پلی استیشن برای کامپیوتر باعث شود سونی از تولید برای کنسول‌ها دست بکشد و گیمرهای کنسول را به حال خود رها کند. اما ما فکر نمی‌کنیم که این اتفاق هرگز رخ دهد. تجارت اصلی سونی، فروش سخت افزار و ساخت بازی‌های ویدئویی برای آن است. بازار رایانه های شخصی جایگزین کنسول ها نمی شود. زمانی کنسول‌ها در خطر خواهند بود که قطعات کامپیوتر ارزان شوند. بنابراین اگر سونی قصد توقف تولید کنسول‌ها را داشته باشد احتمالا دلیل آن پخش آنلاین خواهد بود و نه انتقال سریع به کامپیوتر.

به نظر The Gamer، این مسئله برگرفته از روحیه‌ جنگ کنسول ها است. اما طرفداران واقعی دوست دارند افراد بیشتری این بازی ها را تجربه کنند. ما درک می‌کنیم که برخی طرفداران عنوان های انحصاری را می‌خواهند. اما ساده لوحانه و نادرست است که گیمرها را وادار به انجام بازی بر روی سخت افزار مورد نظر خودمان کنیم. افراد برای انجام هر کاری که می‌خواهند، آزاد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.