بازی GTA 6 به زودی عرضه می شود

برنامه بعدی شرکت راک استارگیمز بازی Grand Theft Auto است و در حالی که ما مدتی است که می دانیم بازی GTA 6 در حال توسعه است، اما هنوز زمان عرضه‌ای مشخص نشده است.

به گزارش تکناک، با این حال، ناشر Take-Two در یک تماس با سرمایه گذار، نشانه‌ای از زمانبندی ممکن ارائه داده است.

لینی گلدستین، مدیر مالی اصلی Take-Two، در طول تماس گفت: “ما اعتقاد داریم که اقداماتی که تیم‌های ما امسال انجام می‌دهند، ما را برای رشد قابل توجهی آماده می‌کنند”. “از طریق تلاش‌های مشترک ما، همچنان باور داریم که کسب‌وکار خود را برای یک نقطه تحول قابل توجه در سال مالی 2025 قرار داده‌ایم که باعث می‌شود که در سال آینده و پس از آن سطوح رکورد جدیدی از عملکرد را به ثبت برسانیم.”

آن “نقطه تغییر قابل توجه” که گلدستین اشاره می‌کند، ممکن است عرضه بازی Grand Theft Auto 6 باشد، منطقی است که چرا Take-Two منتظر تزریق گسترده پول نقد است. سال مالی آینده شرکت از آوریل 2024 تا مارس 2025 ادامه خواهد داشت، این به طرفداران حداقل یک بازه مبهمی را برای انتظار نشان می دهد.

به جز تأیید در سال 2022 که نسخه بعدی در حال توسعه است، Rockstar Games هیچ جزئیاتی درباره این عنوان مورد انتظار را به اشتراک نگذاشته است.

استودیو نیز در سال گذشته با یک نقض امنیتی عمده مواجه شد، که یک هکر به اطلاعات محرمانه و فیلم‌های در حال توسعه بازی GTA 6 دسترسی پیدا کرد. طبق اطلاعات انتشار یافته، بازی به نظر می‌رسد در شهر وایس سیتی قرار داشته باشد و این بار ممکن است دو قهرمان در بازی وجود داشته باشند. Rockstar گفت که این نقض امنیتی بر روی توسعه پروژه‌هایش تأثیری نداشته است.

در همین حین، بازی Red Dead Redemption که در سال 2010 عرضه شد، به همراه افزونه Undead Nightmare برای چندین پلتفرم نسل قبلی به زودی برای اولین بار عرضه خواهد شد. متأسفانه، به نظر نمی‌رسد هیچ بهبودی در این نسخه‌های جدید برای PlayStation 4 و Nintendo Switch صورت گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.