باگ جدید اینستاگرام گوشی‌های آیفون را از کار انداخت

باگ جدید اینستاگرام

باگ جدید اینستاگرام که باعث از کار افتادن برنامه در هنگام باز شدن سیستم عامل iOS می‌شود، روز چهارشنبه بر تعدادی از کاربران این شبکه اجتماعی تأثیر گذاشته ‌است وبرخی از از کاربران گزارش های خود را از این باگ به اشتراک گذاشتند.

به گزارش تک ناک، یکی از سخنگویان متا (که مالک اینستاگرام است) به 9to5Mac گفت که آخرین به روز رسانی برنامه اینستاگرام برای iOS این باگ را برطرف می‌کند و از کاربران خواست که آن را از اپ استور دانلود کنند.

کرش کردن اپلیکیشن اینستاگرام در iOS
همانطور که توسط این کاربران نشان داده شده است، برنامه اینستاگرام به راحتی در iOS از کار می افتاد. هنگامی که کاربران روی آیکون برنامه ضربه می زنند، صفحه راه اندازی را نشان داده می‌شود و سپس کرش می‌کند. سپس، آیفون کاربران را به صفحه اصلی iOS بازمی گرداند. به نظر نمی رسد که این باگ بر تعداد زیادی از کاربران تأثیر گذاشته باشد.
بر اساس برخی گزارش‌ها، حتی بوت کردن مجدد گوشی برای رفع این باگ کافی نبود. برخی از کاربران پس از نصب مجدد، توانستند برنامه اینستاگرام را دوباره فعال کنند، اما فعلا هیچ راه حل رسمی در این مرحله وجود ندارد.
یکی از کاربران اینستاگرام در توییتر گفت: من همین مشکل را پس از 24 ساعت با Instagram (photo and video sharing social network owned by Meta Platforms) دارم. ریبوت و سه بار نصب مجدد نیز کمکی نکرد.
مردم در توییتر در حال استفاده از هشتگ “instagramcrash” برای به اشتراک گذاشتن گزارش های خود در مورد باگ بوده‌‌اند.
تاکنون، مشخص نیست که چه عاملی باعث ایجاد باگ اینستاگرام شده است. کاربران تحت تأثیر این باگ، این گزینه را دارند که تا زمان برطرف شدن آن، از طریق مرورگر به نسخه تحت وب اینستاگرام دسترسی پیدا کنند. اینستاگرام هنوز وضعیت را تصدیق نکرده یا نسخه جدیدی که این باگ را برای کاربران تحت تأثیر برطرف کند، منتشر نساخته‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.