با 4 محصول جدید Wacom One آشنا شوید

تبلت‌های قلمی سطح پایه قیمت‌هایی بسیار مقرون به صرفه دارند، اما اگر به دنبال ارتقای سطح نقاشی دیجیتال خود با نمایشگر قلمی زیباتر هستید، زمان زیادی طول نمی کشد تا متوجه شوید که آنها می توانند هزینه بسیار بالایی داشته باشند.

به گزارش تکناک، صفحه نمایش قلمی Wacom One در میان بهترین مانیتورهای نقاشی موجود در حال حاضر جایگاه برتری دارد. این صفحه نمایش با قیمت مناسبی برای یک محصول سطح پایه با کیفیت بالا و طراحی متناسب با مبتدیان، عرضه شده است، اما این یک صفحه نمایش قلمی با اندازه و ویژگی‌های استاندارد نیست. به همین دلیل، اخیراً Wacom تلاش کرده است تا خانواده محصولات One را با ۴ دستگاه جدید (۲ تبلت قلمی و ۲ صفحه نمایش قلمی) گسترش دهد.

چیزی برای همه

خانواده محصولات Wacom One برای مبتدیان مناسب است و بر روی انتخاب و شخصی‌سازی تمرکز دارد تا شما بتوانید با آزادی در فضای دیجیتال خلق کنید. محصولات جدید One بر پایه پایه‌های صفحه‌نمایش قلمی اصلی Wacom One ساخته شده‌اند، اما با سایزهای جدید. صفحه نمایش قلمی Wacom One 12 دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی است که بافتی مشابه کاغذ بر روی شیشه‌ای مشخص دارد و با رزولوشن 1920×1080 full HD پیکسل، کم parallax وصل شده است.

صفحه نمایش قلمی Wacom One 13 Touch نیز دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با ویژگی‌های مشابه است، اما این اولین تبلت سطح پایه کوچک از Wacom است که از پشتیبانی چند لمسی ۱۰ انگشتی بهره می‌برد و به خلق‌کنندگان روشی کاملاً جدید برای تعامل با کار دیجیتال خود می‌دهد. هر دو صفحه نمایش قلمی باریک و قابل حمل هستند، با صفحه‌نمایشی که فقط ۱۱.۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

علاوه بر دو صفحه نمایش قلمی جدید، Wacom One  تبلت قلمی سطح ورودی را نیز معرفی کرده است. این تبلت‌ها دارای صفحه نمایش داخلی نیستند و می‌توانند برای یادداشت‌برداری و قابلیت حمل یا به عنوان یک ابزار تصویرسازی با قیمت مناسب عالی باشند. تبلت‌های Wacom One S و Wacom One M بر پایه خانواده محصولات Wacom Intuos و Bamboo ساخته شده‌اند، اما با 4K pressure sensitivity و tilt input هستند.

Wacom اولویتی را برای تولید محصولات پایدار قائل شده است و تبلت‌ها و صفحه نمایش‌های Wacom One از پایدارترین محصولاتی هستند که این شرکت تاکنون توسعه داده است. در ساخت این دستگاه‌ها، از مواد بیوپلاستیک پلی‌لاکتیک اسید به جای پلاستیک‌های نفتی بیشتر استفاده شده است. به علاوه، استفاده از پلاستیک بازیافتی پس از مصرف نیز بین ۳۰ تا ۶۵ درصد افزایش یافته است.

این هدف پایداری به بسته‌بندی محصولات نیز گسترش یافته است، زیرا دستگاه‌های Wacom One در مواد کاغذی با گواهینامه شورای مدیریت جنگل (FSC) و چاپ فلکسوگرافی با جوهر آلی و آب محیطی ارسال می‌شوند.

خانواده محصولات Wacom One یک دروازه به دنیای هنر دیجیتال، خلاقیت و بهره‌وری است. این خانواده بر پایه ۴۰ سال تجربه شرکت در ساخت صفحه نمایش‌های قلمی خلاقانه با کیفیت بالا ساخته شده است. هدف ما این است که برای هنرمندان و کاربران جدید، آغاز سفرشان را آسان‌تر از همیشه کنیم. برای نقاشی، رنگ‌آمیزی، ویرایش تصاویر، یادگیری، تدریس، همکاری، توسعه و انتقال ایده‌ها، خانواده جدید One اساسی‌ترین نیازهای کاربر را برای کشف مزایای استفاده از قلم در دنیای دیجیتال ارائه می‌دهد.

تجربه Wacom خود را سفارشی کنید

شخصی‌سازی در خانواده محصولات One در ابتدای هر کاری است و تمامی ۴ دستگاه جدید این خانواده به طور سریع و بدون مشکل با دستگاه‌های Windows، macOS، Android و ChromeOS قابل استفاده هستند. در بیشتر موارد، می‌توانند با یک کابل USB-C به دستگاه متصل شوند، اما تبلت‌های Wacom One S و Wacom One M هر دو از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کنند. این تبلت‌های با ضخامت ۷.۹ میلی‌متر، باریک و آسان برای قرار دادن در کنار یک لپتاپ یا تبلت در یک کیف هستند و در سفر به راحتی قابل استفاده هستند.

این دستگاه‌های قلمی جدید از Wacom قلم‌های قابل تنظیم و لوازم جانبی اضافی را دارا خواهند بود تا دستگاه Wacom شما به همان اندازه منحصر به فرد باشد. به طور مشابه، تبلت‌ها و صفحه‌نمایش‌ها می‌توانند با مجموعه‌ای از نرم‌افزارها به صورت بسته‌بندی شده وارد شوند تا شما بتوانید از آنها حداکثر استفاده را ببرید. برای خلاقان مبتدی، Wacom برنامه ماجراجویی خود را با صدها ویدیو و آموزش راه‌اندازی کرده است که منبعی عالی برای یادگیری استفاده از دستگاه Wacom جدید خود با بسته نرم افزاری که انتخاب کرده‌اید، محسوب می‌شود.

راه‌اندازی تجربه Wacom شما به سادگی با اسکن کردن یک کد QR انجام می‌شود که سپس شما را به ۳ دسته‌بندی آموزشی مختلف هدایت می‌کند: نقاشی و رنگ آمیزی برای خلاقان مبتدی، تعامل و حاشیه‌نویسی در آموزش و ایده‌پردازی و همکاری در محل کار و خانه. انتخاب مجموعه نرم‌افزار رسم و نقاشی به شما امکان دسترسی به نرم‌افزارهای Clip Studio Paint، Magma، Affinity Photo، Affinity Designer، Bluescape و Shapr 3D همراه با آموزش‌ها و راهنماهای ویدیویی مربوطه را می‌دهد. بسته نرم‌افزاری تعامل و حاشیه‌نویسی شامل نرم‌افزارهای Kami، Pear Deck، Collaboard، Explain Everything، Limnu و Bamboo Paper است. بسته ایده‌پردازی و همکاری شامل دسترسی به نرم‌افزارهای Foxit PDF و Wacom Notes است.

قیمت و در دسترس بودن

تبلت‌ها و صفحه‌نمایش‌های قلمی Wacom One در دو نوع عرضه خواهند شد، یا به عنوان بسته‌ای شامل نرم‌افزارها و لوازم جانبی، یا فقط به عنوان تبلت. انتخاب گزینه تنها تبلت به مشتری امکان انتخاب قلم ترجیحی و کابل‌های لازم را می‌دهد و میزان پتانسیل تولید زباله‌ی الکترونیکی با لوازم جانبی غیرضروری را کاهش می‌دهد. شما می‌توانید تبلت یا صفحه‌نمایش قلمی Wacom One خود را در انتهای این ماه از فروشگاه آنلاین Wacom و از طریق فروشندگان انتخابی تهیه کنید.

 

این نوشته در گجت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.