با Artifact تصاویر دلخواه‌تان را بسازید

دقیقا یک هفته پس از افزودن قابلیت ارسال پست، Artifact در روز چهارشنبه اعلام کرد که کاربران اکنون می توانند از هوش مصنوعی برای تولید کاور آرت استفاده کنند.

به گزارش تکناک، شرکت می‌گوید که این ویژگی تصاویر جذابی را اضافه خواهد کرد که به کاربران کمک می‌کند داستان‌های خود را بهتر بیان کنند.

تا همین اواخر، Artifact یک برنامه خبری توانمند از موسسان اینستاگرام بود که خبرها و لینک‌ها را از سراسر اینترنت مجموعه‌بندی می‌کرد. با اضافه کردن قابلیت به اشتراک گذاری و شخصی‌سازی محتوا، این برنامه در حال تبدیل شدن به یک رقیب برای اینستاگرام و X است.

قابلیت جدید Artifact در نسخه‌های جدیدتر اپلیکیشن برای سیستم‌عامل iOS و اندروید در دسترس است. برای دسترسی به آن، کاربران باید یک پست ایجاد کنند، روی آیکون “+” در قاب عکس کلیک کنند و “Create with AI” را انتخاب کنند. سپس، می‌توانند یک توضیح یا برخی از کلمات کلیدی را تایپ کنند. به عنون مثال، برای تولید تصویری از یک چشم‌انداز طبیعی کلمه “آب و هوا” را تایپ می کنند.

کاربران همچنین می‌توانند یک سبک، ژانر یا رسانه مشخص مانند “انیمه” یا “هنر دیجیتال” را مشخص کرده و تصویری که توسط ابزار ساخته شده را ذخیره کنند. اگر تصویر را دوست نداشته باشند، کاربران می‌توانند توضیحات مشابه را تایپ کرده یا تلاش کنند توضیحات جدیدی را امتحان کنند.

ابزار فقط یکی از امکانات جدیدی است که Artifact از زمان راه‌اندازی در ژانویه اضافه کرده است. این برنامه همچنین بر اساس هوش مصنوعی برای خلاصه کردن مقالات، مشخص کردن مقالات به عنوان محتوای کلیک‌بیت و حتی با استفاده از صداهای سلبریتی ها، خواندن مقالات خبری را فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.