با Image Creator تصاویر دلخواه تان را خلق کنید

ابزار هوش مصنوعی Image Creator مایکروسافت محصولی برای تبدیل متن به تصویر توسط مدل هوش مصنوعی DALL-E است و با توجه به متن درخواستی کاربران مجموعه‌ای از تصاویر مطابق با متن درخواستی تولید می‌کند.

به گزارش تکناک، برای استفاده از Image Creator  نیاز به ثبت نام در لیست انتظار نیست و کاربران با یک حساب کاربری مایکروسافت می توانند وارد سایت https://www.bing.com/create شوند و از این ابزار جدید مایکروسافت استفاده کنند .

به کاربران در ابتدا  امکان ایجاد 25  تصویر Boost شده توسط Image Creator داده می شود. بعد از این کاربر می تواند از این ابزار فقط برای تولید 10 تصویر در روز استفاده کند.

در حال حاضر، Image Creator فقط از درخواست‌های زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. اما مایکروسافت می گوید در آینده پشتیبانی از زبان های دیگر نیز به آن اضافه می شود.

شیوه کار Image Creator با جستجوی یک تصویر در Bing (Microsoft Bing : web search engine from Microsoft) متفاوت است.این ابزار وقتی که متن درخواستی توسط کاربر به خوبی تصویر مورد نظر را توصیف کرده باشد بهترین خروجی را تولید می کند.

digikala

هرچه جزییات توصیفی  بیشتری مانند  صفت ها، مکان ها، حتی سبک های هنری مانند “هنر دیجیتال” و “عکس واقعی” در متن درخواستی برای تولید تصویر گنجانده شده باشد این ابزار خروجی بهتری ارائه می کند.

تصاویر تولید شده توسط Image Creator دقیق هستند و این ابزار قادر به پاسخگویی به درخواست های کاربران می باشد. اما به دلیل پیچیدگی فرایند تولید تصاویر، حداقل زمان لازم برای تولید هر تصویر حدود 15 ثانیه یا بیشتر است.

به هر حال، با وجود دقت بالای ابزار تولید تصویر از متن مایکروسافت، برخی مشکلات هنوز به وجود می‌آید. به‌طور مثال، مشکلاتی مانند نارسایی در رندرینگ انگشتان و دست‌ها همچنان وجود دارد که در اکثر مدل‌های هوش مصنوعی تولید تصویر از متن قابل مشاهده است.

زمانی که کاربر یک درخواست متنی را وارد می کند، Image Creator چهار تصویر مربعی با ابعاد 1024×1024 را به عنوان پاسخ به درخواست کاربر تولید می کند.

با این حال، در حال حاضر هیچ گزینه پیشرفته ای برای تعیین ابعاد توسط کاربر وجود ندارد و کاربر نمی تواند تصویر با اندازه مورد نیاز خود را تولید کند.

قابلیت Inpainting برای تنظیم بخش هایی از  تصویر در این ابزار مایکروسافت وجود ندارد، اما کاربر می تواند تصویر را برای انجام این کار به سرویس دیگری وارد کند.

مانند همه تولیدکنندگان تصویر و متن هوش مصنوعی، Bing Image Creator (بینگ) ابزار قدرتمندی است که می‌تواند نحوه تحقیق، یادگیری، نوشتن و نشان دادن ایده‌های واقعی و بصری را تغییر دهد. این ابزار خالق نیست و از ذهن انسان الهام می گیرد.

تصاویر تولید شده Bing Image Creator می‌تواند به شما کمک کند از یک مانع خلاقانه چالش برانگیز عبور کنید. هوش مصنوعی به شما چیز جالبی می دهد، حتی اگر قابل استفاده نباشد. این می تواند نقطه شروع خلاقیت برای تبدیل یک ایده به واقعیت باشد.

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.