برندگان جوایز طراحی اپل 2023 معرفی شدند

هر سال، اپل چندین برنامه موجود در اپ استور را برای جوایز طراحی اپل در WWDC نامزد می کند. این شرکت اکنون برندگان جوایز طراحی اپل 2023 را با تجلیل از 12 برنامه و بازی برتر در کلاس اعلام کرده است.

به گزارش تکناک و به گفته این شرکت، 6 دسته مختلف، هر کدام یک برنامه و بازی را برای فراگیر بودن، لذت و سرگرمی، تعامل، تاثیر اجتماعی، تصاویر و گرافیک و نوآوری در نظر گرفته شده است. برندگان از بین 36 فینالیست انتخاب شدند که همگی “دستاورد فنی فوق العاده ای را نشان می دهند.”

سوزان پرسکات، معاون روابط جهانی توسعه دهندگان اپل گفت: «برنامه‌ها و بازی‌ها برای نحوه زندگی، کار و بازی ما ضروری هستند. در اپل، ما دوست داریم توسعه دهندگان برجسته ای را بشناسیم که برنامه هایشان خلاقیت و طراحی فوق العاده ای را نشان می دهد. ما می‌خواهیم هر یک از برندگان جایزه طراحی اپل امسال را به خاطر ایجاد تجربیات متفکرانه برنامه‌ها و گیم‌پلی جذاب، توانمندسازی و سرگرم کردن کاربران در همه جا جشن بگیریم.»

در زیر می توانید برندگان را بررسی کنید:

جامعیت: Universe — Website Builder. کوک.

لذت و سرگرمی: Duolingo; Afterplace

تعامل: Flighty، Railbound

تأثیر اجتماعی: Headspace، Endling

بصری و گرافیک: Any Distance, Resident Evil Village

نوآوری: SwingVision: A.I. برنامه تنیس، MARVEL SNAP

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندگان و فینالیست‌های جایزه طراحی اپل، به وب‌سایت Apple Developer یا برنامه Apple Developer مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.